Hoe je vriend/man vertellen als je zwanger bent..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh dat vind ik een orgineel idee! Helaas gaan wij dit jaar niet op vakantie :( :)

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Je kan ook gewoon zeggen dat jullie een leuk filmpje hebben van de kat, van een feestje, van een uitstap,....

Ik zou het ook wel op die manier willen vertellen (bij de familie van m'n vriend dan...) maar ik denk niet dat ik zou kunnen wachten tot na m'n eerste echo! :rolleyes:

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oh ja.. dat is dan ook nog een probleem.. :confused: we zijn er nog niet helemaal overuit of we willen wachten tot de eerste echo.. 8)

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hihi :)

Ja, ik zou dat langs de ene kant willen doen om evt negatieve reacties à la "houd er rekening mee dat het mis kan gaan" (precies alsof je daar zelf niet aan denkt!) maar langs de andere kant weet ik nu al zeker dat ik dat toch helemaal niet kan verzwijgen, zelfs al zou ik het willen! Iedereen die ik ken weet hoe graag ik zwanger wil worden en zijn van het hele verhaal ook op de hoogte dus...en àls het dan mis zou gaan, wil ik er toch ook graag terug over kunnen praten.

5. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    Mochten wij zwanger zijn zouden wij het laten weten aan de grootouders door gewoon een patroon voor babysokjes, samen met een bolletje wol in een enveloppe op te sturen....

Voor mijn vriend dacht ik met nik nakjes op de trap, de woorden 'proficiat papa' te leggen. zo op elke trede één lettertje.

Leuk om over na te denken...

6. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    :D

Ik heb 's avonds getest, toen mijn vriend naar bed was. Ik had het leuker gevonden het samen te doen, maar meneer wilde wel wachten tot de volgende morgen :confused: , hij was erg moe. Zucht......Tja, toen heb ik het vast alleen gedaan en toen ik de roze streep zag.......In tranen naar de slaapkamer gerend en op mijn vriend gaan zitten en het verteld. Wat was hij blij! Was een heel mooi moment, lekker elkaar vastgehouden en elkaar gezegd hoe trots we op elkaar waren.

Volgende ochtend toen hij vroeg opstond voor zijn werk, direct de 2e test gedaan en nog steeds positief! Het enige wat hij kon uitbrengen: 'mooi he!" Zo gelukkig! :D

7. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Toen ik zwanger was van de eerste heb ik niks gezegt over het testen. Ben naar de stad gegaan heb beschuit gekocht , roze & blauwe muisjes en een speen. Toen we aan tafel gingen om te eten heb ik hem t bordje gegeven met een beschuitje met de gekleurde muisjes, het speentje en de test.

Hij vondt het zo'n leuke verassing

8. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    dat is ook een leuk idee!

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @ Eppie 25 gefeliciteerd! hoe heb je het nu gedaan? was je vriend erbij? verrast? heel veel geluk de komende tijd. geniet ervan.

voor de rest, ik heb mijn vriend net gevraagd wat hij zelf daarvan vond, en hij zei als ik het maar gelijk laat weten. hij hoeft erniet bij te zijn maar wil wel gelijk weten. binnen zo kort mogelijk tijd in ieder geval.

10. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    mijn vriend wilde er ook bij zijn.... en na 5 min wou hij eerst kijken op de test... hij kreegook een glimlach op ze gezicht...
    toen zij die moet je eens komen kijken... ik had al zo een gevoel dat het een positieve test was

Deel Deze Pagina