Haha zo herkenbaar allemaal volgens mij vanaf 36 weken mag je toch wel zeggen dat je hoogzwanger bent niet?
36 weken ben je wel hoog zwanger, maar ik hier allemaal nu al last van . 30 weken. Het wordt dus nog veel erger.. Hellup
- Waggelen. "I do not have a waddle. It is called pregnancy swag!" - Klem zitten. - Niet meer achter het stuur passen. - Scheren met een spiegeltje ervoor. - Tijdens het afwassen zit mijn buik ertussen. - De ruimte verkeerd inschatten en klem zitten.
Als je elke keer met je buik tegen de tafel aan komt als je wilt gaan zitten of opstaan en dus niet genoeg ruimte neemt. Dat je een invalidenkaart wil, zodat je een ruimere plek hebt om te parkeren (lees: voor het in- en uitstappen). Dat je je eigen teennagels niet meer kunt knippen. Als je met je buik tegen de koude spiegel aan gaat staan als je je make-up op wil doen. Elke keer een ander shirt aan moeten doen, omdat er alweer een vlek in zit bij je buik. Ach ja, de rest is volgens mij grotendeels wel genoemd...
* als elke wildvreemde zegt, dat duurt vast niet lang meer!! * als je idd de voordeursleutel voor de derde keer op de deur laat zitten * als jezelf aankleden een ware beproeving is * als je adem op is nog voordat t einde van de trap in zicht is * als je niet meer kunt lopen zonder te waggelen * als er zo'n soort voetbal tussen je benen lijkt te hangen * als je de tafel af doet en je voordat je er erg in hebt je buik op tafel hebt liggen * als je een briefje en pen vast heb in de supermarkt en er meer op je shirt/buik afgestreept wordt als op je briefje! Zo enkele voorbeelden van mijn hoogzwangere gevoel
Moet mijn teennagels laten knippen.. Maar met bijna 25 weken ben ik toch nog niet hoogzwanger? Of is dit een soort van ontkenningsfase?
Als je gerommel hoort en achter je kijkt wat het is. Vervolgens er dan achter komt dat het je eigen darmen zijn die je nu anders hoort. (Weet alleen niet of dit bij hoogzwanger hoort of al eerder was...) Als je elke keer scheetjes laat en er niets aan kan doen.
Als je voor de derde keer in een week erachter komt dat je van alles kwijt bent en het alweer bovenop de auto ligt... Je in de auto ineens een fietser ziet opduiken, terwijl je geen idee hebt waar die vandaan kwam...
Als je de cassiere moet vragen om de boodschappen wat verder door te schuiven omdat je er anders echt niet bij kunt.
toen ik langs mijn schoonmoeder en de stoel door wilde en ik haar bijna omver duwde... was effe een 'ooh ja' moment. (en ook een muahahahaha moment)