wel erg grappig om alle reacties te lezen...zo herkenbaar allemaal... lijkt wel of ik de laatste 2 weken ook weer meer last van vergeetachtigheid heb hier... schoonzus kwam thee drinken, ik zet alles neer, maar vergeet heet water hihi....
Heel herkenbaar hahahahah. Als je je aardappels af wil gieten en vervolgens steken in in je vagina voelt met als gevolg je kokend water over je been giet. Als je stoel wil zeggen maar eigenlijk luchtbed zegt.
Gaan zitten op de grond in de douche(bak) tijdens het douchen om je benen weer is te scheren zoals je altijd deed. Maar het scheren lukt amper en uiteindelijk moet je je vriend roepen omdat je niet meer overeind komt..! oeps..
Als je opeens stof op de plint in je slaapkamer ziet liggen, iets wat je anders noooooit ziet. Dat in combinatie met een flinke koortslip betekent voor mij binnen 2 dagen bevallen
- als mensen naar je buik kijken en je dan ineens voor laten gaan bij de kassa heb ik nu al paar keer gehad. vind het wel schattig en gemakkelijk haha....kwam trouwens vanmorgen allemaal zwangere vrouwen bij de kruidvat tegen hihi...
Hmm dat is een mooi voordeel... ruilen... hier zaten ze wel aan mijn buik maar voor laten gaan.. ho maar... Nu heb ik er altijd een kar voor zitten... en een fiks humeur.. Nu een kom maar op instelling, wie durft... hahahaha, als een overspannen jack russel
haha tja das minder ja ik lach lief en zeg vaak in eerste instantie van nee hoor is niet nodig, dan vragen ze het 9 van de 10 keer nog een keer en dan zeg ik gretig ja vooral bij de lidl erg handig, waar hier altijd lange wachtrijen zijn...
Dat je eigenlijk niet meer alleen de stad in mag! Lees: iemand de auto te strak op de jouwe parkeert en je er dus niet meer in kunt. Dit had normaal gesproken wel gekunt! Dat je dus een wildvreemde moet vragen om je auto uit te parkeren. Je tot overmaat van ramp je parkeerkaart ook nog kwijt bent! De man met een grote glimlach de slagboom voor nop omhoog doet! Goedemorgen! Is de dag al begonnen????
Dat is misschien wel het verschil.... ik kom haast nooit een lange rij tegen, zelfs de Lidl is een oase Ja misschien, de aldi is vervelend, maar dat komt ook door de opstelling...
Als je auto stuur iedere keer in het stuurslot schiet tijdens het uitstappen omdat je hem blokkeert met je buik.....
Hmm, zo te lezen ben ik met mijn 37 weken niet hoogzwanger.. behalve dat het scheren en veters strikken wat lastiger gaat heb ik nergens last van. Of zou dat nog komen?
Ik had net, toen ik bij de gyn vandaan kwam, dat ik niet meer wist op welke verdieping ik mijn auto in de parkeergarage had gezet...heb 15 min gezocht
Whaha had me dood gelachen als ik zo'n zwangere zag ronddwalen. Uiteraard had ik gevraagd of ik je ergens mee kon helpen
Als je online reserveert in een druk restaurant en aangeeft dat je niet hoog wilt zitten. En wanneer je binnenkomt (met de jas nog aan en sjaal nog om, het eerste dat ze zeggen is: "U wilde graag laag zitten, toch?" Dat de buurman spontaan aanbiedt de heg te snoeien. Dat ze bij de kruidvat bij de kassa een blik werpen op de zak dropjes en zeggen dat ik daar maar niet teveel van moet eten.