hey hey ik ben op zoek naar wat ideeen wat te doen bij geboorte...dus dacht open een topic....wellicht dat jullie wat fotos willen plaatsen hoe jullie hadden versierd? wel geboortebord? geen bord, wel sticker geen sticker....vlaggen? strikken??? hihi wordt er gek van wat er allemaal is
wij hadden een geboortenest (een mand met een grote en een kleine ooievaar) deze gemonteerd op een vlaggenstok. verder een 'er is een dochter geboren' slinger voor de ramen en alle ontvangen kaartjes hebben we in het raam kozijn gezet en op het kozijn geplakt
wij hadden alleen een hoera een jongen slinger voor het raam. en wat blauwe ballonnen in huis opgehangen. Een geboortebord of zoiets dergelijks heeft hier weinig nut, we wonen in een doodlopende straat dus er zijn maar een handje vol mensen die het zien, beetje zonde van het geld
wij hadden een naamslinger die je toen bij smiths kon bestellen, en een ooievaar die door het raam vliegt. en een paar slingers in de kamer met wat ballonnen.
wij wonen ook in doodlopende straat daarom twijfel ik opeens...en ook kan ik niet echt ergens een leuk tweelingbord vinden.....
Hier heel simpel gehouden vooral omdat ik met 37+4 bevallen ben en iedereen ver weg woonde dus alles moest nog gehaald worden Bekijk bijlage 301518 Bekijk bijlage 301517
Ons huis was versierd door familie toen we thuis kwamen. Mijn schoonzusje had zelf een geboorte vlag met de naam van onze kleine er op gemaakt en die hing voor het raam met een slinger 'hoera een meisje' en ze hadden ballonnen opgehangen en er stond een hele grote mooie roos op tafel. Was wel een leuke verassing na drie dagen ziekenhuis/geboorten hotel!
Wij hadden een vlag aan de vlaggemast. een slinger dwars door het huis heen en de bedoeling was een slinger met hoera een jongen voor het raam , maar die hebben we veruild met een slinger welkom thuis omdat onze zoon bijna 3 weken in het ziekhuis heeft gelegen. dat vond ik toen leuker en practischer. konden de buren ook gelijk zien dat ie thuis was aangezien het constand aan ons gevraagd werd of we al wisten wanneer hij naar huis mocht.
Wij hadden op het raam een sticker met zijn naam en binnen blauwe en witte ballonnen, en een hoera een zoon lijn hangen.. Mbt die sticker, ik kreeg als ik wilde de 2de sticker gratis. Dat was voor als je niet wist of je jongen of meid kreeg. In jou geval heb je ze beide nodig dus misschien kun je leuke combi maken! Je hebt ook van die leuke uiltjes thema's nu met een blauwe en roze accent.
wij niks, er lagen alleen ballonnen binnen die er nu nog liggen op de vloer ik ben blij dat we verder niks hadden, ons zoontje werd 3 dagen na geboorte opgenomen op de intensive care, 3 dagen later moest ik weer thuis gaan slapen, ik werd ontslagen in het ziekenhuis en dat was verschrikkelijk moeilijk, kom je thuis zonder baby, alles stond klaar voor hem thuis, bahbah dat was k*t! dus ik ben heel blij dat wij buiten zeker geen versiering hadden