snoozzz voor 9 maanden oude baby lijkt te klein

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jetje86, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Hoop dat iemand ervaring heeft met snoozzz en mij kan adviseren. Mijn zoontje moet nog tot zijn eerste jaar op zn rug liggen ivm met een redressiehelm. Deze mag hij namelijk niet dragen in buikligging. De redressiehelm heeft hij ivm met een ernstige afplatting (100%) en we zien het zo goed verbeteren dat we hier echt mee willen doorgaan Nu draait hij zich dus op zn buikje en dit is gevaarlijk ivm verstikking. Heb de snoozzz gekocht op aanraden van een babyspeciaalzaak bij mij in de buurt. Nu vind ik het klittenband niet zo heel sterk en omdat hij er met een combisleeper (geweldig ding!) in ligt kan ik hier maar een klein reepje van vast plakken. Zou eigenlijk een grotere versie verwachten van de wikkel aangezien de grootste tot 3 jaar zou moeten zijn. Iemand anders ook dit probleem? Zit te denken aan veiligheidsspelden, maar vind dat ook niet echt de oplossing.
    Liefs Jetje

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

En extra klittenband erop naaien? Vind veiligheidsspelden een beetje eng voor mijn lieve neefje :p

3. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, jij ook hier? Ik kijk nog wel even. Hij heeft zich tot nu toe nog niet los kunnen wurmen.

Deel Deze Pagina