Rare vraag over sperma

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door idontknow2013, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. idontknow2013

8 jul 2013
    13
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn partner en ik proberen al een ruime tijd voor een kindje te gaan.

En nu net, tijdens mijn vruchtbare dagen, ben ik flink verkouden.
    Ik nies en snuit veel.

Gisteren avond zijn wij intiem geweest. We zijn toen gaan slapen (snachts niet wakker geworden om te niezen/snuiten. En vanmorgen weer wel.

Dus mijn vraag is;
    Hoe zit dat precies? Als je verkouden bent, en je niest/snuit hard. Gaat het sperma er dan weer uit? Of blijft er altijd een deel achter?

Sorry voor de ranzige details!

2. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    hallo,

Maak je maar geen zorgen. Bij mij liep de 'kwak' er direct na de daad er weer uit. En ben zwanger.

Er is is altijd een deel dat eruit komt maar er blijft zeker en vast genoeg zitten ook hoor!

3. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Bij mij loopt het ook altijd meteen eruit, en ben nu al voor de derde keer zwanger ;) Dus komt vast goed.

4. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    er loopt altijd beetje uit maar er blijf genoeg om zwanger te kunnen geraken

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb toevallig vorige week een hele documentaire gezien over het hele gebeuren. (en hoelang ik ook al bezig ben, het blijft boeiend en leerzaam) Het slechte zaad kan er eigenlijk gelijk weer uitkomen. Even plat gezegd heb je daar toch niks aan. Het sterke zaad zal zijn weg wel vinden.

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Bij mij loopt het er ook altijd meteen weer uit... Ben dan ook bang dat er niks achterblijft.
    Mijn vriend slikt medicijnen en ik denk dan ook altijd dat zijn zaad niet goed is of anders is daardoor (geen vergelijkingsmateriaal)

7. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik ga ook altijd naar de wc na het klussen om te plassen (om blaasontsteking te voorkomen) en dan loopt het zaad er ook uit. Maar het sterke zaad vindt zijn weg naar boven wel en kan er dan ook niet meer uit hoor! Geen zorgen ;)

8. Noah1

Noah1 Lid

27 aug 2013
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ga standaard na de daad naar de wc, t gaat er altijd wel uit en een deel blijft zitten, ik ben er ook zwanger van geraakt;)

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    haha ik vroeg me dat ook altijd af maar durfde de vraag zoals jij hem stelt niet op zp te zetten, haha! Thx!

10. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Same here! Dankje:)!

11. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Geen zorgen hoor.
    Er blijft echt nog heel veel in jou zitten, ook al niest of snuit je nog net zo hard als je wil.
    Na de daad ga ik altijd direct naar de w.c om te plassen, dus dan zou je denken dat alles eruit zou lopen. Maar dat is echt niet het geval hoor ;)

12. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Een kennis van me ging altijd met haar billen en benen omhoog tegen de muur naast het bed steunen zo'n kwartier lang zodat de zaadjes niet naar buiten liepen :D :D

13. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook! En al voor de 2e keer in een paar maanden tijd zwanger, beste zaad zal er dus wel komen;)

14. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Geen zorgen! Ik ben ALTIJD verkouden tijdens mijn eisprong (dus nee, niet alleen het cervixslijm wordt draderig, ook mijn neus doet mee!) en toch echt al twee keer zwanger geraakt!

PS: die tip van "billen omhoog, kussen eronder"is trouwens echt een aanrader ook!

Deel Deze Pagina