Gelukkig is de ene keus ook niet beter dan de andere. Iedereen ervaart en voelt het anders. Als je maar de vrijheid krijgt om het te doen op de manier die het beste bij jou/jullie past. En voor de een zal dat zijn op jongere leeftijd beginnen aan kinderen en voor de ander op een wat later tijdstip. Alles heeft zijn voor- en nadelen. Maar wat heerlijk Lotje84 dat jullie het straks zo kunnen regelen dat je (bijna) geen opvang nodig hebt. Hier ook een soortgelijke constructie, wel relaxed hoor. Vooral als de kinderen ziek zijn ofzo...geen stress, 1 van ons beide is toch thuis. Ik hoop dat jullie wens ook snel in vervulling zal gaan!
Inderdaad, ik wil helemaal nog niet op wereldreis, dit doe ik als de kinderen volwassen zijn en ik dus ook over 20 jaar dus ongeveer. Carriere maken boeit me niet, zolang ik mijn kinderen maar alles kan geven wat ze nodig hebben. Zo heeft ieder ander een anders idee over het leven/opvoeding. En dit moeten ze ook lekker zelf uit maken!
Ja die keuze kun je alleen zelf maken. Je moet doen wat je gevoel ingeeft. Voor de een is dat reizen, de ander feesten en weer een ander kinderen... Ja heerlijk he dat je die vrijheid hebt om minder te werken... moest er niet aan denken.Mijn gevoel zegt dat ik ze hrlemaal zelf wil opvoeden. MMisschien een dagje naar mijn noeder. Maar dat is echt als het niet anders gaat. Nikks stressen inderdaad. Hoop ook dat jullie wens snel in vervulling gaat!
Tis maar net wat je wil. Mijn man werd opeens ziek en ik ben zooooo blij dat we niet hebben gewacht met die wereldreis. Want dat gaat over 20 jaar niet meer op die avontuurlijke manier (afgezien van veel plaatsen die te hard ontwikkelen en dan hun charmevxijn verloren). Nu zullen wij ook wel op een iets minder avontuurlijke manier met kleintjes aan de andere kant van de wereld rondtrekken... het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ieder moet zijn dromen waar maken. En die dromen zijn voor iedereen anders.
Ik was 24 toen ik zwanger was van mijn eerste die helaas is overleden met 22wk zwangerschap,was net 26 toen mijn oudste kwam,mijn jongste was ik 28 en nu ben ik 30 en weer pril zwanger... Mijn advies zou zijn je lekker .niks aan te trekken van andere,het is jou/jullie leven en kinderen krijgen is echt een verrijking van je leven! Succes meis,hoop dat je snel zwanger mag raken!
Ik ben 40 en als de dame is geboren 41. Ik was de 35 allang gepasseerd toen we er een poging gingen wagen. Kreeg een miskraam, twee curettages, operatie syndroom van Asherman en nu bijna 7 maanden zwanger.
hallo dames, Ook ik ben bijna 40 ( aankomende maand ) en ben nog druk voor een tweede.....raakte op me 20 zwanger van een prachtige dochter en sindsdien meerdere periodes gehad dat we probeerde zwanger te worden. Dit lukte op zich ook redelijk, alleen het blijven zitten niet.....nu zijn we 2 miskramen en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap verder en nog steeds de wens om nog eens papa en mama te worden. Wij zullen het niet nog heel lang gaan proberen, want onze leeftijd gaat nu wel een groter risico vormen, maar kunnen nu nog niet de knoop doorhakken. We hebben besloten om tot het eind van het jaar gewoon te proberen en dan de situatie weer opnieuw te bekijken. Ik wilde eigenlijk alleen zeggen, soms heb je het niet in de hand hoe jong of hoe oud je bent als je kindjes krijgt.....het blijft toch elke keer een wondertje als de wens dan ook daadwerkelijk uit komt. succes allemaal !!
Ik ben 26. Een maand voor mijn 27e wordtbons eerste kindje geboren (ben nog wel heel pril zwanger...zie banner). Wij zijn 5 maanden bezig geweest om zwanger te worden.
Was 26 toen we begonnen, raak ik ronde 2, helaas een miskraam geworden en nu net 27 en raak in ronde 1 na de miskraam.
21 jaar toen we ervoor gingen, na 2 jaar gelukt kleine man is nu bijna 11 maanden, nu ben ik 24 en inmiddels zwanger van nr 2!!
ik was nog net 19 toen wij er voor gingen, 20e zwanger.. helaas een miskraam sindsdien helaas niet meer gelukt we hebben laatst een intake gehad in het ziekenhuis, 29e uitslag. Ik ben inmiddels 22 nu, en ik heb SPIJT dat ik niet eerder naar het ziekenhuis ben gegaan. anyway, hoop dat het gauw lukt!
Ik ben over 5 weken 23 en wij gaan nu de 10e maand in... binnenkort gaan we naar de huisarts. Mijn vriend is 28.