Heey daar ik ben ook 20 hahha ook pas maar 3 maanden bezig ;p zit nog beetje in de ontpillis vase enzo
Smashbox toevallig werk ik ook bijna op kdv, loop er nu nog stage. En ik snap je gevoel erg goed!! Al die blije moeders! En iedere maand wel weer een nieuw nieuwtje dat er weer een nieuwe moeder zwanger is. Ik gun het alle vrouwen natuurlijk van harte, want het is het mooiste geschenk wat er is!
En ik vind persoonlijk dat het niet leeftijdsgebonden mag zijn om een goede moeder te kunnen zijn/worden. Je geeft je kinderen nou ineenmaal liefde of je geeft het niet. Ik snap best dat iemand van 14 nog weinig verantwoordingsgevoel 'kan' hebben, maar ik denk dat alle vrouwen die zwanger raken een soort oer instonkt krijgen..dat het de natuur is die ons moeder gevoelens geeft en ervoor zorgt dat het verder vanzelf gaat allemaal. Tuurlijk zal het in begin wennen zijn, maar wij vrouwen zijn er om moeder te kunnen worden. Dus dat kan iedereen, hoe oud je ook bent.
Ik ben nu 24 en zwanger van eerste kindje. Ik zal 25 zijn als onze eerste uk geboren wordt. VL wordt dit jaar 30. Er zijn nog niet veel mensen die weet hebben van mijn zwangerschap, maar tot nu toe reageerde iedereen positief. Ik werd trouwens zwanger 1 jaar na het stoppen met de pil.
Leeftijd maakt toch niet zoveel uit? Ligt eraan of je er klaar voor bent! Alles op de rit hebt! Ik zelf was 22 dat ik bevallen was van m'n zoon! Daarvoor een mk (8wk) totaal een jaar over gedaan! Nu 24 jaar.. En bezig voor een tweede wondertje.. afgelopen april een ma(12wk) gehad.. En nu alweer een paar rondes verder.. Leeftijd zegt niet zoveel over hoelang het duurt voordat je zwanger word.. Mk zou ook toenemen hoe ouder je word.. Nou hier toch echt vroeg begonnen en al 2 keer mee moeten maken..
23. Al ruim 4 jaar een erg sterke kinderwens. Maar sinds 14 maand echt bezig.. Ik heb altijd gezegd jong moeder te willen worden. Dat als ik 24 zou zijn er al 2 kleintjes rond zouden lopen.. Is dat even mislukt!
Ik ben nu 20 en 21 als ik beval van ons 1e kindje. Ik ben getrouwd en heb een eigen huisje. Dus ons geluk kon niet op dat ik zwanger bleek. Vooral omdat we al in het ziekenhuistraject zaten omdat ik pcos heb, maar ik ben toch natuurlijk zwanger geraakt.
Ik ben nu 31 en we gaan voor ons tweede/derde kindje. Mijn man is 33. Mijn eerste kreeg ik toen ik 28 was, maar de eerste van mijn man is 5 jaar ouder. De een is er klaar voor op haar 20e, de ander op haar 30. Leeftijd maakt echt niets uit! Ik had het ook wel eerder gewild, maar nog geen geschikte partner ervoor!