Ik was 33 toen ik zwanger werd. Had vroeger bedacht dat ik op mijn 21ste moeder wilde zijn met 4 kinderen ,maar soms loopt het niet in het leven zoals je zou willen en ik moet er nu niet aan denken 4 kinderen pff.. Ik hoop voor mijn 36ste weer moeder te kunnen zijn..
Ik ben 30 en ga voor mijn eerste. Wat voel ik me dan oud als ik jullie allemaal zo hoor. Ik ben nu bijna 3 jaar bij mijn vriend en ben er nu echt aan toe. Hiervoor een relatie van ruim 12 jaar gehad. Achteraf gezien ben ik blij dat ik nog geen kinderen had. We gaan er nu echt voor. We zitten nu in ronde 3.
Toen ik 21 jaar was het duurde 2 jaar voordat ik zwanger werd,en nu na 10 maanden spontaan weer zwanger.
Ik ben zelf ook 20 en we zijn ook bezig voor ons eerste kindje. We zijn nu ook iets meer als 1 jaar bezig, het wil nog niet echt lukken.
Over een paar weken 19 En we zijn er helemaal klaar voor! Sinds gister op het wachtbankje geploft! Eerste kkindje en we kunnen haast niet wachten Vriendin van mij is nu 18weken zwanger en net 19 en een andere vriendin is 21 en bevallen van haar 2e kindje! VL is 19. (We zijn al samen sinds ons15e was net 15!) Leuke interessante topic TS! Ik voel mezelf ooook erg jong maar zie dat er nog meer (toekomstige/aankomende) jonge mama's zijn! Hopelijk word het iedereen snel gegunt en een super gezond kindje wens ik jullie allen toe!
Ik was 33 toen nr 1 kwam, nu 35 en hopende op nr 2. Maar ben in m'n hoofd nog lang geen 30er en dus ook piep?
Ik was 27 en 8 mnd toen ik stopte met de pil en inmiddels ben ik 28 en 1 mnd en zitten we in ronde 5, morgen mag ik testen dus ben benieuwd!