Ik kreeg als tip van de kraamzorg om die matjes die in je kraampakket zitten te gebruiken als isolatie. Als we naar buiten gingen legde ik die onder het matrasje. Verder een jasje en dekentje.
Blijven de handjes van de baby goed in de Lodger wrapper? Want mijn zoontje heeft die altijd snel eruit bij een gewone wikkeldoek. En als hij met jasje onder een dekentje ligt, gaat hij ook met zijn handjes omhoog liggen. Lijkt me zo koud voor hem, vooral als het straks nog kouder wordt.
Als je hem echt vooral koopt voor buiten in de wagen, zou ik de fleece versie doen. Is toch een stuk warmer.
Gewoon lekker aankleden, een vestje (geen jasje. ondingen) en dan onder de dekens en windbeschermer. Is echt voldoende. Een wrapper erbij is wel lekker. maar pas op.. check vooral of het niet te WARM wordt.
hier een februarikindje. Eerste keer in de wagen (hij was toen 10dgn oud) kruikje, kleding, zo'n teddypak en nog dekentje. tweede keer is er niet gekomen, we ontdekten het dragen en dat was voor zowel mama als baby lekker warm . In de draagdoek en dan bij mij onder mn positiejas.
Hier een oktober kindje. Deed haar een lekker vestje aan en dan ik de Wallaboo wrapper. Mijn beste baby aankoop ever! Daarover had ik een fleecedekentje
T is echt snel warm in de reiswieg vergis je niet! Was bij ons -15 en haalde dr vaak bloedheet uit dat ding haha
Jos is ook van januari, we hadden voor hem zo'n berenpakje van de H&M, handig met handjes eraan vast zodat je niet aparte wantjes moet aantrekken. Dan een dubbelgevouwen dekentje eroverheen en hij had een babymutsje onder de capuchon van het pakje. En idd opwarmen met een kruik. Wij hebben ook een kersenpittenkruik die je in de magnetron kan opwarmen. Dat was heel makkelijk en op hele koude dagen lieten we die erbij in de wagen. Meestal wel op de deken of ertussen gevouwen. Voordeel is van zo'n ding dat die niet heel koud worden bij afkoelen, zoals bij een metalen kruik.
Hier wel altijd een winterjasje aangedaan, en de bak voorverwarmen met een kruik, en ik had een speciaal dekbedje bij de kw gekregen de gebruikte ik. Door dekap zijn ze beschermd tegen de wind en kou.
Lodger Wrapper in fleece versie! Echt een aanrader. Ja kan die vanboven aan het hoofdje aantrekken, dan ligt het hoofdje ook goed beschut. Onze dochter is van maart, maar het was toen erg koud (lag sneeuw), en wij hebben hem nog een hele tijd gebruikt!
schapenvachtje en wollen kleding/deken/muts. Dat isoleert goed maar voorkomt (in tegenstelling tot fleece) ook dat het TE warm wordt. Er is een facebookpagina voor vragen en verkoop van 'wolletjes' (als het je aanspreekt natuurlijk).
Ik was in november bevallen en dat werd echt een koude winter. Wat ik soms deed was een jasje over de slaapzak aan en dan in de kinderwagen. Je kan er evt. ook een kruikje in leggen.
Hier een lodger bunker en een dekentje...en nooit met kruiken gaan rijden...alleen gebruiken om voor te verwarmen
Borgvest aan veel fijner en soepeler dan een winterjas of skipak En een wieg duodekentje hadden wij er bij in,
Mijn zoontje is van november vorig jaar en toen voorspelde ze een horror winter. Ik heb toen bij de wollieshop een wollen schapenvachtje besteld, daar lag hij op. En bij de H&M een deken met wol erin. Hij heeft het nooit koud gehad.
Hier een december kindje en ik gebruikte de Lodger motion, mutsje, deken, windkapje. Voordeel van de motion is dat je ze zo ook kunt overleggen in het autostoeltje. En als het echt koud was lekker met een mutsje in de draagzak/doek onder een dik vest van mij.