Ik heb drie jongensnamen die ik erg mooi vind. Even een poll om jullie om je mening te vragen. Ik heb al een zoontje die Milan heet
Florian en Fabian vind ik leuk, ik vind Aiden zo... Ordi (sorry alvast voor iedereen die dit niet vindt!)
Eigenlijk alle drie niet zo mijn smaak maar heb gekozen voor Aiden omdat ik Fabian en Florian te kak vind
Fabian! Aiden vind ik er niet zo goed bij passen, en Florian vind ik te net bij Milan. Milan is een mode naam, en Florian een "nette" naam.
Ik had ook alle drie de namen op mijn lijstje, maar ik jouw geval heb ik gekozen voor Aiden omdat ik zelf niet zou gaan voor twee namen die op -an eindigen, dat klinkt bij elkaar minder mooi.
Absoluut Florian, vind die andere twee niet mooi. Howel ik Aiden wel weer beter bij Milan vind passen.
ik zou florian kiezen. dat vind ik de netste naam. Aiden ben ik echt geen fan van vind ik niet netjes net zoals Jayden (sorry, hoop dat je mijn mening kunt waarderen)
Florian vind ik de mooiste uit het rijtje. Ik weet niet of je het belangrijk vindt dat de naam past bij de naam van je zoontje. Als dat het geval is, dan zou ik voor fabian gaan. Ik vind Florian een hele andere categorie naam dan milan.