Hoe kamertje koeler krijgen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaChantal, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Hup gelijk helemaal stoppen met dat inbakeren! 😄

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Ga t vannacht weer proberen ;)

Hij ligt normaal ingebakerd omdat hij zich niet/moeilijk afsluit.
    Door inbakeren kan hij dat wel en dat scheelt echt.

3. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Mocht je echt willen blijven inbakeren, kies dan voor een luchtige doek. Hij is weliswaar niet strak, maar ik gebruik de ergococoon. Het schijnt de luchtigste bakerzak te zijn, die op de markt is. Hierin heeft zoon lief de eerste dagen gewoon in gelegen. Sinds gisteren is hij gaan omrollen tijdens z'n slaap, en zijn we noodgedwongen direct gestopt met inbakeren. Nu gebruiken we de ergococoon als normale slaapzak (armpjes eruit). Ik kan hem je echt aanraden.

En het is al vaak genoemd, maar een ventilator of airco is natuurlijk heerlijk. Sinds deze avond, zetten wij ook een ventilator op z'n kamer. Hij staat ingesteld dat hij na 2 uur stopt. Dit is natuurlijk veel fijner om in te slapen, in een koele kamer.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Puckababy heeft speciaal een inbakerzak voor de zomer super luchtig!
    Puckababy Tencel heet die, is extra koel

5. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Hier staat ie op de warme dagen dag en nacht aan (hangt op de overloop en zoontjes deur gaat dicht). Tussen de slaapjes door koelt de kamer af tot 21 graden, maar na een uurtje de deur dicht is het al snel 24 graden.
    Die van ons staat standaard op z'n koudst (16 graden).

Volgens mij helpt het niet om een airco steeds aan en uit te zetten. De warmte zit ook in het beton/hout etc.
    Misschien dat je een mobiele airco op het kamertje kan zetten tussen de slaapjes door en tijdens de slaapjes op de hal/overloop. Zo hebben jullie er zelf ook nog iets aan en door het gesuis hoor je minder andere geluidjes waarvan ze wakker worden.

Succes!

Deel Deze Pagina