oke klein probleempje fynn klimt op de vensterbank maar daar zit ook een raam nu zitten er 2 veilligheids sloten op maar die krijgt hij open (alleen de onderste de bovenste laat hij met rust) maar ik vind het eng. andere sloten mag ik er niet opzetten ivm keurmerk. dus ik moet een andere oplossing vinden. wat ik nu dacht is z'n dingwat je ook op de voordeur kan doen dat hij maar een paar cm open kan. dat ik die boven ik het raam kan doen zodat fynn er niet bij kan maar ik weet niet hoe het heet. weten jullie dat? of anders een andere oplossing?
ik zou toch echt een ander slot er op zetten hoor. wij hebben ook een politie keurmerk huis maar boven zijn toch andere sloten erop gekomen. oftewel draaiers met een slot. het huis wordt alleen maar veiliger!
het zijn axa veiligheids sloten met een knop dus veel anders kan niet meer ja met een sleutel maar daarvoor moeten we het kozijn verbouwen en dat mag niet van de eigenaar
ja dan wordt het lastig. volgens mij is het gewoon een deurhaak. Deurhaak en vanger klein, ijzer geroest [5314.000.IJR] - 8,41EUR : van Megchelen International BV, Webshop
weet niet of je dat bedoel zou als huis eigenaar niet op mijn geweten willen hebben dat een kind t raam uit valt
Hoezo moet je het kozijn verbouwen?? Hier zaten ook met knoppen, maar we hebben ze vervangen voor haken met sloten. Alleen de oude eraf en de nieuwe erop...Niks geen poespas
Je hebt toch van elke "knopvariant" ook een "slotvariant" AXA - Hang en sluitwerk kwaliteitsproducten Kijk aan de rechterkant van de pagina, daar staan de sluitingen. Of heb je hele andere? Voor mij gaat veiligheid boven keurmerk hoor. Bij ons boven hebben alle bovenste haken een slotje, de onderste zijn gewoon met knop..
Hang en sluitwerk - tot 80% goedkoper, goedkopesloten.nl voor al uw online hang -en sluitwerk. wij hebben iets van dit. eerst zonder slot. nu met slot. moesten alleen beide delen vervangen. misschien heb je hier iets aan.
bedoel je dat hij de onderste knip opendoet? Wij hebben de onderste knip op onze deur er gewoon afgehaald omdat we bang waren dat Tim ons buiten ging sluiten