Sorry dames, ik moet even stoom afblazen.. We zijn nu sinds 3 weken bezig met de tuin. Alle tegels moesten eruit en het tuinhuisje wat er stond moest plat (hout verrot). De vorige bewoners hadden een enorm blok beton onder het tuinhuisje laten storten en dit hebben we laten slopen door een bouwvakker met een sloopkraantje (anders was er geen beginnen aan). We zouden het vuil zelf afvoeren. Alle grote stukken zijn nu eindelijk afgevoerd (daar hebben we 2 weken over gedaan, we moeten het hebben van de avonduren als de kleine slaapt en het weekend). Ik had verwacht dat de terrassen volgende week wel gelegd zouden kunnen worden, maar mijn vriend zei vanavond dat hij nog wel ruim een week bezig zal zijn. Dat begreep ik niet helemaal; er ligt tenslotte toch bijna niets meer in de tuin? Nu komt ie; zie ik dat hij de hele tuin een meter aan het uitgraven is omdat hij alle kiezeltjes uit de tuin wil hebben Dat is hartstikke overbodig, onze tuin is al laag, en er moet zelfs flink wat zand bij om te kunnen bestraten. Hij begrijpt echt totaaaaaal niet dat ik dit onzinnig, zonde van de tijd en zonde van de energie vind! Ik heb een schat van een vriend hoor, echt waar; maar soms snap ik 'm echt niet!
Ik zou een boek kunnen schrijven van alles wat ik niet begrijp van mijn vent.. maarja daar zijn het mannen voor. Die van mij denkt dat wc rollen vanzelf aangroeien en dat de vuile was vanzelf naar de wasmand hobbelt. En hij heeft als enige taak in het huis de keuken maar als ik niet zorg dat al het vaat daar staat zet hij gewoon de vaatwasser aan met de helft van de vaat omdat de rest in de woonkamer staat... En zo kan ik nog wel even doorpraten hahahaha Maar het blijft een schat van een vent en op zulke momenten bedenk ik me wat voor fijne eigenschappen hij ook heeft en dan vergeet ik alles. Dus hup met de beentjes in de kleermakerszit, oogjes dicht en bedenk alle mooie dingen even!!! hihi! succes meid! En anders lekker van je af schrijven hier. Doe ik ook met alles en zo komt het niet op mn vent terrecht Dan ben ik al mn boosheid kwijt voor hij thuis komt.
Als ik dit zo lees dan denk ik bijna echt dat mannen van Mars komen hoor. Hier net als bij jullie met de vieze was en de vuile vaat.
whaha hier heb ik er net zo 1, ik zeg er dan maar niks van , wil hij het zo? dan doet hij het ook maar zelf
Hahaha, heeeeerlijk dat jullie me wel begrijpen! Waar ik ook mee zit is dat de jongens die het zouden komen bestraten hartstikke druk zijn. Nu gaven ze aan dat ze volgende week zouden kunnen beginnen omdat ze dan wat minder grote klussen hebben. Maar dat kan nu dus niet doorgaan dankzij mannetjelief.. Moet je opletten dat als deze volkomen overbodige klus geklaard is, zij voorlopig weer geen tijd hebben :x Oh en een ander dingetje is dat als mijn vriend probeert op te ruimen, het huis eruit ziet alsof er een bom is ontploft. Hij maakt het alleen maar erger!
AAAHHHH noooooit laten doen!!! De mijne heeft 1 keer de was in handen gekregen toen hij me wilde helpen. Al mn witte was was roze want hij had mn nieuwe rode blousje erbij gegooit (gewoon kleur en wit en zwart door mekaar heen) Nee hoor als hij zo'n aanval heeft (vooral nu ik zwanger ben en bekkeninstabiliteit heb) Gooi ik hem op de bank met een biertje en zoek ik snel voetbal op... 2 vliegen in 1 klap! 1. het huis word tenminste schoon als je het zelf doet 2. na zo'n actie verwacht je natuurlijk wel een heerlijke massage he Gelukkig hebben we eens in de 2 weken iemand die me helpt met het huishouden want sommige dingen zoals stofzuigen en dwijlen krijg ik nu wel moeite mee door de pijn in mn bekken, rug en bovenbenen! brrr!
Als ik weleens vraag of 'ie een keertje wil helpen met ea. opruimen (en dan bedoel ik bv. even de vuile vaat naar de keuken brengen, of de afwas doen), gaat die 'oen' de gangkast opruimen.... Tja, dat is toch fijn denk je misschien?! Maar niet op het tijdstip waar ik het nu over heb, 's avonds heel laat, of zondagochtend vroeg, wat soms de enige ochtend is dat we met z'n allen kunnen ontbijten. Of als we weg moeten..... Soms kan je maar beter je mond houden en niets aan ze vragen
Ach meid... Ik snap dat je er niets van begrijpt maar ben maar blij dat jouw man nog iets doet in de tuin. Mijn vriend doet HELEMAAL NIETS en zei vandaag zelfs tegen mij: Ga je vandaag de tuin eens onder handen nemen? Ik zou blij zijn als ik mijn vriend met een schep in z'n handen zag staan,die van mij zie ik alleen maar met z'n I-phone in z'n handen
Oh my......wàt voor kiezeltjes haalt ie eruit dan (wil ie soms Klein Duimpje gaan spelen?) Er gaat wss een paar kuub zand in die tuin, wat maken die kiezeltjes dan in godsnaam uit???? Jeetje, je kan ook werk zòeken natuurlijk Kan me voorstellen dat je daar hopeloos van wordt. Morgen gewoon zand bestellen, laten komen en in jullie tuin laten storten als je vriend er niet is. Goeie als ie dan nog bij die kiezeltjes kan komen
LOL!! Goed bekeken! @Pluis; naast zijn geklus in de tuin is de mijne ook heel druk met z'n IPhone! Zelfs als hij uit zijn werk komt, geeft hij de kleine een kus, en gaat op de bank met z'n IPhone zitten spelen. Als ik gewerkt ben ik altijd heerlijk met mijn dochter aan het koetelen net zo lang tot ze naar bed gaat.. Maar ook dat zal wel weer een verschil tussen mannen en vrouwen zijn.
Whaha! Zit hier keihard te lachen Heb m'n vriend maar niet verteld waarom Maar dat zou een stunt zijn zeg.. Ben er nog bijna toe in staat ook!
@Feilo09: Hier precies zo,erg he.. Ik ben ook heel bang dat hij ook zo gaat doen als onze kleine er is,dat lijkt me zooo erg! @loetje: Haha,dat zou ik ook wel willen doen maar die Iphone is echt heilig dus ik blijf er maar af.. Ik wil er echt aan wennen,een vent die echt helemaal niets doet,maar het blijft aan me vreten. Mijn schoonmoeder denkt dat hij omslaat zodra de kleine er is. Ik ben benieuwd.
Nah, gewoon zijn deel van het huishouden laten liggen. Dat betekend dus ook dat je niet meer voor hem wast. Wedden dat hij op z'n neus kijkt als er geen sokken meer in meneer z'n laadje liggen? Kun je hem dan even fijn onder zijn neus wrijven hoe een gezamelijk huishouden in elkaar steekt Echt hoor, je mag best eisen dat hij ook hier en daar een vinger uitsteekt. En dan dus niet richting het scherm van z'n "speeltje" (toch?)