Ik spoel mijn fles eerst met koud water goed uit en laat deze met koud water erin staan. Als er drie "vieze" flesjes staan dan maak ik deze in een hete dreft sop schoon en doe deze vervolgens in de sterilisator. Nog nooit geurtje gehad in mijn flesjes op deze manier. Wij gebruiken trouwens difrax flessen.
Na gebruik even met de hand afwassen en aan het einde van de dag gaan ze in de sterilisator. Heb verschillende flessen in gebruik en gebruikt, maar nooit rare geurtjes gehad.
Als je klaar ben gelijk uitspoelen!(mag ik een voorbeeld aan nemen haha) Niet de dop er gelijk weer opdraaien En ik doe ze 1x in de 2 dagen ofzo echt afwassen En tussendoor met zoon flessenragger
Wat ik op dat moment voorhanden heb. Ben niet merk vast met afwasmiddel, maar koop wat er in de aanbieding is, en anders het goedkoopste wat ik kan vinden.
Meteen als het flesje op is met zon flessenschoonmaker ( hoe noem je zon ding haha ) met een sopje. 1x of 2x in de week uitkoken. Nog nooit geen muffe geurtjes gehad,p. Bewaar hem ook in de koelkast. Ohja wij hebben de dr browns fles.
Ik maak ze schoon met zo een flessenschoonmaak borstel en kook ze uit. Soms doe ik ze mee in de vaatwasser....
Dreft maar de merk maakt denk ik niets uit hoor. Als je hem maar goed schoonmaakt. Wij gebruiken ook zo'n flessenragger. Werkt perfect.
Na gebruik spoelen, dan afwassen met heet sopje en op schone theedoek laten drogen. 's Avonds gaat ie in de vaatwasser, na de nachtvoeding spoel ik alleen met koud-heet-koud water uit en laat dan uitdruipen op schoon doekje.
spoelen na voeding met heet water en dan op keukenpapiertje in de kast. 's Avonds was ik hem af met wasmiddel. Gaan ier niet in de vaatwasser en steraliseren doe ik 1x in de week. Fles van zoonlief gaat mee in de vaatwasser. xx