hoe kan dat nou?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mijn3ekindje, May 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    Ben nu al 2 maanden over tijd testen blijven negatief ook 2x bloedtest gehad ook negatief (waardes willen ze niet noemen ook zo vaag ) weet het echt niet (is bedoeling niet zwanger te raken hebben condooms gebruikt ) ben elke dag misselijk en aan het kokhalzen door bepaalde geuren steeds een gammel gevoel en heel veel moe af en toe last. Van mijn borsten en steken bij mijn baarmoeder , wat moet ik hier toch van denken wordt echt gek. Straks beval. Ik bv opeens zonder te weten zwanger te zijn ( heeft mijn oma , mijn tante , mijn nicht en een vriendin ook gehad, alle testen nega werden ook niet dikker en opeens hele erge buikpijn bleken ze weeen te hebben zonder dat ze wisten dat ze zwanger waren oma en tante waren ook nog gewoon elke maand ongsteld ) maar meiden hebben jullie een idee wat ik kan/moet doen?

2. honey23

honey23 Actief lid

Nov 29, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou je niet voor de zekerheid een echo ofzoiets kunnen maken of is het daar nog te vroeg voor? 2maanden overtijd is wel lang dus als ik jou was zou ik toch nog door blijven gaan met bloedtesten misschien na de huisarts gaan etc.. omdat dat in je familie ook vaak is voorgekomen zou ik het niet vertrouwen maar aan de andere kant als je een condoom hebt gebruikt is die kans wel een stuk kleiner dat je zwanger bent
    gr

3. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik zou ook om een echo vragen. Maar wat een hoop mensen die zomaar zijn bevallen!

4. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    Huisarts en vk willen pas doorsturen voor echo bij een positest of heel veel pijn in baarmoeder. En/of eirstokken

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    En gewoon een echo centrum?

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Menstruatie laten opwekken dan?
    Of, als je gevoel zegt zwanger te zijn, een pretecho laten doen?
    Misschien is er een bedrijf in de buurt die wel even wil kijken voor een klein bedrag?

Je bent eerder zwanger geweest zie ik, toen ook geen posi testen of veranderingen in je lijf?

x Kweenie

7. honey23

honey23 Actief lid

Nov 29, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    een ding wat ik heb geleerd als je wat wil gewoon geen keuze voor
    hun openlaten. moet je gewoon zeggen dat je een posi test had weten hun veel, je kan ook zogenaamd een vals streepje hebben gehad:p als je niet meer in onzekerheid wil zitten zou ik gewoon dat doen een leugentje om best wil mag best gr

8. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    Bij de oudste posi test met 8 weken zwangerschap bij de 2e al met 2 weken bij nmr 3t/m 9 bij 7 weken posi test (helaas allemaal mis gegaan ) en bij de jongste posi test met 7 weken ( daarvoor allemaal negatief )

9. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik zou ook zorgen dat ik een echo zou krijgen, er zijn vrouwen die wel zwanger zijn maar super weinig van het zwangerschapshormoon aanmaken.. zou de negatieve testen verklaren..

succes

10. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Ik ken iemand die inmiddels haar 3e kind verwacht, maar nog nooit een positieve test heeft gehad. Ik weet echt niet hoe dat kan :(, maar het schijnt dus wel te kunnen. Ze heeft het alle 3 de keren pas bevestigd gekregen dmv een echo. Als je echt zwanger denkt te zijn, dan laat je toch een echo maken?

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Bah dat lijkt me echt bizar en eng!
    Ik zou ook voor een echo gaan en gewoon iets verzinnen!!

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Geen onzin, ik heb PRECIES hetzelfde als jij beschrijft. Laatste ongi was 1 maart.

Ook misselijk, raar gevoel etc. 2x negatieve test. Heb koperspiraal.

13. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het kunnen ook gewoon hormonale klachten zijn, die komen vrijwel overeen met zwangerschaps-en menstruatieklachten. Als je zolang overtijd bent, dan duidt dat wel op een hormonale onbalans.

Als er geen HCG in je bloed zit, kun je gewoon niet zwanger zijn. Zonder HCG groeit er geen kindje, dus zal er op een echo ook niks te zien zijn. Bepaalde ontwikkelingen en de groei van een kindje zijn gekoppeld aan een bepaalde hoogte van het zwangerschapshormoon. Maar je kunt altijd zelf naar een echobureau stappen en op eigen kosten een echo laten maken.

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    misschien de pijn eens lekker overdrijven!?

Share This Page