pfffft was vandaag weer zooooo onzeker, had vanmorgen een hele zere onderrug,en uitstralende pijn na mijn liezen, dacht echt oh jee, dit gaat helemaal mis, ik heb zonet toch maar een zwangerschapstest gedaan,eentje van de kruitvat van 2 voor 10,00, ik heb al een paar dagen voor mijn nod, en gisteren positief getest, pffft jullie zullen me misschien een zeikerd vinden, maar is deze test echt wel duidelijk genoeg? twee dagen na nod? en hij is wel met avond urine, liefs een onzekere muts!
Die ziet er super positief uit. Zelf vind ik de 2 voor 5 mooier, maar hier hoef je je echt geen druk om te maken. Gefeliciteerd!
heb geen ervaring met deze testen...maar hij zit er positief uit! als je al 2x eerder positief hebt getest zal het echt wel goed zitten! gefeliciteerd!
Inderdaad, je bent een zeikerd Positiever dan dit worden ze niet hoor, zoveel kleurstof zit er niet in En rare klachtjes horen er absoluut bij in het begin... Gefeliciteerd!!!
Deze is heel erg positief. Zeker als het met avond urine gedaan is. Gefeliciteerd meid! Geniet ervan. Die kwaaltjes horen er allemaal bij. Dus niet te veel druk maken.