Hallo dames. Ik heb in mei mijn implanon laten verwijderen. Op 23-6-2012 werd ik ongesteld, vorige week maandag ( 9-7 ) had ik positieve ovu test, rond die tijd ook rekbare afscheiding, die maandag ook flinke steken onder in mijn buik, voelde als eitje die op springen stond. Daarna nam de rekbare afscheiding af en had ik last van veel witte niet rekbare afscheiding. Gisteren bij het afwegen weer een rare rekabre afscheiding,daarna weer niet. Gisteren begonnen mijn borsten ook pijn te doen en heb ik nog steeds last van. Ook beetje ongi gevoel,net weer iets van dat rekbare slijm gezien maar dan niet zo rekbaar als gisteren. Ik snap er niks meer van. Iemand hier ervaringen mee? ALvast bedankt! xx
Dat klinkt precies zoals ik het ook elke maand heb. Na mijn ei gelijk zere borsten en veel witvloed en na een paar dagen tot een week na mijn ei komt er weer een soort van vruchtbaar slijm. Ik weet in ieder geval wel zeker dat mijn zere borsten pas na mijn ei komen dus de eerste keer vruchtbaar slijm komt echt van mijn ei.
Rare is dat mijn borsten pas sinds gisteren pijn doen, en las goed is heb ik mijn ei vorige week maandag gehad,
Je klachten worden veroorzaakt door hormonen. Maar of het van een eventuele zwangerschap is kan alleen een test uitwijzen. Spannend voor je, nog een paar dagen geduld. Je lichaam kan je enorm voor de gek houden, zeker als je graag zwanger wilt worden.
Al die kwaaltjes en klachtjes komen van het hormoon progesteron wat na je ei vrijkomt, alleen een zw.schapstest kan uitsluiten of je zwanger bent of niet (helaas). Heb ook al zo vaak gedacht zwanger te zijn dus ik let sinds deze ronde niet meer op kwaaltjes ( gaat tot nu toe wel goed). Hopelijk heb je snel antwoord!!!
het kan van een zwangerschap zijn of niet. ik had ook vaak voordat ik ongi ging worden gevoelige borsten. slijm heb ik in het begin van mijn zwangerschap ook erg gehad.. spannend!!
Dank je wel lieve dames, ik zat eigenlijk niet eens te denken dat ik al zwanger zou kunnen zijn,maar meer van hmmm heb ik weer een eisprong? vind zo raar dat ik nu weer beetje rekbare slijm had. Ik verwacht begin volgende week ongesteld te worden.