Hoi dames, Ben ik weer, mien onzeker... Door de MK'en ben ik bij iedere scheet al lichtelijk onzeker. Dus hier weer een vraagje: Gisteren laat in de middag en vandaag later in de middag kreeg ik lichte lage rugpijn. Het is bij lange na niet zo heftig als voordat ik de MK'en kreeg, maar goed, ik schijt em steeds een beetje. Toch voelt dit wel echt heel anders hoor, maar vind het zo lastig. Zaterdag en zondag had ik lichte buikpijn, net als menstruatiepijn. Dat is nu over, maar nu dus echt hele lichte zeurende rugpijn. Hebben jullie ook weleens lage rugpijn? Zoiets als menstruatiepijn?
Hey meis, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb niet alles gevolgd, maar is je dosis utro nu verhoogd? En wat betreft die lage rugpijn, dat had ik ook. En zie mijn banner. En logisch dat je onzeker bent, daar heb je helaas alle reden toe. Ik duim voor je!
Gefeliciteerd! Ik heb het ook, begon bij mij vorige week. Is wel weggegaan maar ook weer terug. Ik herken het van mn ongie maar gelukkig is tot nu toe alles "goed".
@livelife: mijn dosering is inderdaad verhoogd naar 3x200mg per dag. Na de laatste MK wilde de gyn toch die dosering voorschrijven. Een beetje te laat...:x Maar goed, we gaan er van uit dat het nu helemaal goed gaat komen en jullie ervaringen doen mij goed!
Ik heb het tot mijn 6 weken gehad. constante menstruatiepijnen , heel de dag door en lage rugpijn. Ben zelf ook nog maar 6weken en half hoor dus ook nog redelijk onzeker. Maar ik heb het hier al meer gelezen dat het wel normaal is. Gefeliciteerd alvast