Nou dat vind ik echt een beetje vaag.. Want het is met 200 gestegen bijna.. In 4 dagen.. Dan klopt er toch iets niet Want hcg verdubbelt om de dag.. Daarom ook t advies om de dag te testen ipv elke dag... Dus dan zou je donderdag al rond de 2000 moeten hebben gezeten
Ach weet je we zien het wel....de vk zei idg dat er iets in mijn lichaam is wat zorgt voor een stijging van het hcg.....dat is dan wel waar. Laten we dan hopen dat het iets goed is..... Restweefsel kon bijna niet en bbz het met dit termijn wel gezien moeten worden.
Geen idee heb geen verstand van hcg,,...weet wel dat ze ervan uit gaan dat het iets is in mijn lichaam dat zorgt voor een stijging en dat is vreemd
Hmmm inderdaad,daar had ik nog niet aan gedacht En je teste begin december positief dus dan zou hij nu toch echt veeeeel hoger moeten zijn Bah,bah...ik zou gek worden van onzekerheid!
ik ben met 7 w geopereerd aan een bbz die niet te zien was met een inwendige echo en hcg was net over de 2000.... je bent een apart geval ....lastig ..hopelijk snel duidelijkheid !!
Ja dat is ook waar.....al waren de testjes erg licht dat wel. Maar ze denken dus eerder aan een nieuwe zwschap? Is helemaal gek!
Hahaha nee Marjon kan ook niet.....moet zeggen dat ik nooit eerder zo'n gekke cyclus heb gehad....zo lang dan. Het begon al vreemd... Maar ze weten het gewoon niet en zoeken een verklaring .... Nieuwe zwschap kan echt niet hahaha
dus dan zou het rond de 42 dagen zijn nu.... Ja marjon om gek van te worden! En heb ook het idee dat ik ongi wordt...zo`n gek zeurend gevoel ... gister al even gehad en voorgister ook. Nie dat ik nu denk dat ik zwanger ben maar hoopte eigenlik dat ik gewoon ongi zou worden....al het hcg weg en dan is het eindelijk afgelopen. Nee ik ben weer een geval wat niemand begrijpt op de afd gyneacologie
trouwens de vk zei dat als eenmaal het vruchtje weg is je hcg niet meer kan stijgen door restweefsel.....nou lees tocjh wel andere dingen op internet?
Kan wel ,daarom moest ik na mijn operatie totdat hcg onder de 5 was blijven bloedprikken,duurdd 3 weken
ja je hebt er niks aan...had ik maar niet gebeld... We zien het wel...g nu proberen het van em af te zetten en te genietn van nieuwjaar..... Bedankt voor het luisteren.... alweer! En hoop dat we het nieuwe jaar positiever mogen beginnen!