Haai Dames! Nou hier even a lady die over drie daagjes mag testen. Heb mooi op 14 dagen eisprong gehad (d.m.v testen gecheckt) toen 4 dagen daarna flinke klachten gekregen; menstruatiepijnen, pijnlijke tepels, steken in baarmoeder, veel cervixslijm, misselijk, hoofdpijn. Ik dacht zelf aan de innesteling. Deze klachten hebben wel 3 dagen geduurd. Maar nu... bijna alle klachten zijn verdwenen behalve mijn zere borsten/ tepels. Dus twijfel slaat toe! aiaaiiiaiai, denk dat ik dit weekend weer ongesteld wordt.. Wie heeft ook niet zoveel klachten gehad zo vlak voor hun NOD? Alvast bedankt, Groetjes Jeldou
Ik ken het verder niet wat je verteld maar ik ozu toch afwachten en anders vrijdag of zaterdag testen dan weet je het zeker!Een vrouwen lichaam zit toch heel vreemd inelkaar hoor..De ene keer heb je veel klachten en de andere dag geen klachten... Dus ik zou gewoon ff testen..k heb zelfs getest 3 dagen voor mijn NOD en was toen positief dus je kan het altijd proberen.. Succes!
Ja ik heb dit ook gehad inclusief lekkende tepels alles erop en eraan en ik werd gewoon ongesteld. Belachelijk dat je lijf je zo voor de gek houdt. Voor jou hoop ik op beter nieuws
Iedere vrouw heeft weer last van andere kwaaltjes voor tijdens en na hun NOD. Pfff.. Enigste wat je doen kan is afwachten hé! Ik ken het gevoel hoor, heb zelf door negatieve eerdere ervaringen, ruim 2 weken gewacht na m'n NOD voor ik eindelijk besloot te testen. Zo onzeker was ik.. En ja, toen was ie positief!