Hoe kan dat nou.

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by kimmss, Mar 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmss

kimmss Actief lid

Oct 22, 2009
    161
    0
    16
    #1 kimmss, Mar 5, 2014
    Last edited: Mar 5, 2014
    Ik heb gisteren een geslachtsbepaling gehad en wat blijkt... We krijgen een zoon!
    Ik ben hartstikke blij natuurlijk. Maar ik was er zo verschrikkelijk van overtuigt dat we een meisje kregen. Ik had daar zo'n sterk gevoel over.
    Hoe kan ik hier nog steeds over twijfelen, dit is echt een jongetje aan de echo te zien.
    Ik heb al een mannetje en dit voelde ook anders.
    Ik zie op de echo ook een beetje streepje tussen de balletjes of ben ik kippig.
    Nou ja misschien moet ik de knop maar gewoon omzetten, ik weet het niet meer.

20140305_063543.jpg

20140305_063556.jpg

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Had je je misschien ingesteld op een meisje.

Hier zou ik datzelfde hebben even als het hier een meisje blijkt te zijn haha.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Overduidelijk een jongetje :) zo zag onze echo bij geslachtsbepaling er ook uit ;)

4. kimmss

kimmss Actief lid

Oct 22, 2009
    161
    0
    16
    Och het maakt me echt niet uit hoor wat het word. Ik was allang blij me ukkepuk weer eens te zien.
    Maar ik was wel erg verast haha. Vroeg de echoscopiste nog even extra te kijken of ze het zeker wist.
    Maar ik ben wel hartstikke blij hoor 2 van die mooie knullen.
    mijn zoon is ook echt een moederskindje dus dat worden twee kroeltjes bij me op schoot hihi

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    100% Eemn jongen!;)

6. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Een jongen zo zag onze echo er ook uit!

7. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,158
    2,542
    113
    Ik ken je gevoel hoor! ;)
    Ik was er ook van overtuigd dat ik zwanger was van een meisje... Dus toen ik bij de pretecho hoorde dat het een jongen was wilde ik het in eerste instantie echt niet geloven! ;p haha 4 weken later met de 20 weken echo, was het alleen zo overduidelijk een jongen dat ik er ook echt niet meer omheen kon! ;p

8. kimmss

kimmss Actief lid

Oct 22, 2009
    161
    0
    16
    Fijn dat jullie het ook zien.
    Zo irritant dat twijfelgeval. Kon het niet van me afzetten.
    Mijn man wil graag een meisje maar is er ook erg blij mee hoor.
    Hij moest gisteren wel even slikken die had zich er een beetje op verheugt. Ik zei nog met een gekke bek ; nou schat volgende keer toch meer je best doen haha:D

9. Elvis

Elvis Bekend lid

Oct 31, 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat is dat toch met ons vrouwen (en dus ook mannen) dat we graag dochters willen. (of zonen als we al een dochter of dochters hebben)
    Hadden jullie er nog iets speciaals voor gedaan? Timing methode, dieet gevolgd? Schijn je allemaal makkelijk uit te kunnen voeren.

Ik herken je gevoel wel hoor. Deze zwangerschap was ook zo anders dan mijn andere twee, dat ik mezelf echt een beetje voorhield dat dit een meisje werd. Wij hebben de NIPT laten doen en daar kwam uit dat het een jongetje was. Ik moest toen echt wel even schakelen hoor. Maar wees gerust, twee mannetjes zijn echt fantastisch hoor! Net als twee meiden of een jongen en een meisje.

10. kimmss

kimmss Actief lid

Oct 22, 2009
    161
    0
    16
    Ja echt hè, ik weet ook echt niet wat of waarom dat zo is.
    meer smaken heb je niet zal ik maar zeggen haha.
    En ja het lijkt me echt zeker fantastisch 2 droppies.:)
    En ieder kindje is ook zeker anders dus tja.
    Zitten hier al te fantaseren op wie deze gaat lijken kwa karakter en uiterlijk.:)

11. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het juist andersom: het zou een jongen worden. He-le-maal van overtuigd, omgeving ook. Aan het einde van de 20 weken echo wordt gevraagd of wij nog vragen hebben en natuurlijk DE vraag gesteld: wat krijgen we? Een meisje... Ik was er een aantal dagen helemaal beduusd van. Ik ben zelf echt een papa meisje en heb pas de laatste jaren weer een betere band met mijn moeder en ik zag de bui al hangen! De ruzies, het onbegrip... wat moest ik als halve tomboy (opgegroeid tussen 2 broers) met een meisje, roze, prinsessen? Maar na een paar dagen begon ik er mij echt op te verheugen, meisjes zijn ook leuk. En zo vind jij je tweede zoon straks helemaal te gek, weet ik zeker!

12. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Ook gaaf, 3 jongens!!! Ik heb er (nog) maar 1 en op dit moment heb ik nog absoluut geen voorkeur voor geslacht van nummer 2. Maar 3 jongens lijkt me wel stoer :) in ieder geval gezelliger dan 3 meiden ;)

13. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ik had dit bij mn dochter ook omgekeerd. Ik dacht echt dat het een jongetje was. Had al een jongensnaam en had al helemaal een voorstelling gemaakt van hoe hij eruit zou zien en wat voor kleren ik voor hem zou kopen etc. Toen ze met 16 weken een meisje bleek had ik ook echt een week ofzo nodig om even om te schakelen. Ik was absoluut niet teleurgesteld, maar ik moest al die fantasiebeelden gewoon even aanpassen. Nu ben ik uiteraard super blij met m'n geweldige meisje :D en bij dit kindje heb ik me wijselijk nog geen voorstelling gemaakt van of het een meisje of jongetje is (horen we als het goed is volgend weekend met NIPT uitslag...).

14. Elvis

Elvis Bekend lid

Oct 31, 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het is ook zo gaaf, dat had ik met twee al. Natuurlijk was het ook leuk geweest als de derde een meisje zou zijn, maar meer omdat ik dat nog niet ken. Maar mijn twee jongens zijn echt elkaars beste vrienden (met goeie ruzies op z'n tijd natuurlijk ;) ). Ik verheug me er nu al op hoe ze met hun broertje zullen zijn. Ze hebben er zelf ook zoveel zin in!

15. Elvis

Elvis Bekend lid

Oct 31, 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Kimmss, is het voor je vriend (en voor jou) al een beetje geland dat jullie nog een zoon krijgen? Komt allemaal echt wel goed en het is helemaal niet raar om je zo te voelen. Het gaat niet om het kindje in jouw buik, die is welkom. Het gaat om afstand nemen van een droom. En dan duurt even.

16. kimmss

kimmss Actief lid

Oct 22, 2009
    161
    0
    16
    Ja hoor we zijn er aan gewent geraakt:)
    Was voor mij iets minder moeilijk als vl.
    Die zat echt te wachten op een meid. Maar ik heb ook gezegd dat het belangrijkste is dat de baby gezond is en dat we gewoon volop moeten gaan genieten van mijn steeds groter wordende buik en het gegeven dat daar een prachtmannetje in zit.

Ik lees ook dat er zat andere meiden zijn die dit gevoel ook hebben, en dat stelt me ook wel gerust.

Bedankt voor de reacties

Share This Page