Heb er de kracht niet meer voor... ;-)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pfff... Ik wil zo veel doen in het huishouden... lekker alles bijhouden zodat het schoon blijft tot aan de bevalling! Maar ik kan gewoon niet meer.. ben echt kapot als ik ook maar iets doen. Zo vervelend want kan niet eens tegen het idee dat alles nu gaat "verslonsen" mannetje werkt ook gewoon de hele week en ik ben thuis en kan er echt de kracht niet meer voor vinden.

Ik hoop gewoon dat ik ook een schoonmaak woede krijg :)
    (maar dan niet alleen in mijn hoofd want de wil is er wel nu de kracht nog!)

Heb ik meerdere 'lotgenoten' of ben ik de enige "luie donder" met 34 weken? ;)

2. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Nee hoor ik ben ook een lotgenoot.
    Ik zit te hopen dat ik nesteldrang krijg zodat ik stevig aan het schoonmaken sla maar heb er nog steeds de puf niet voor.

3. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hier nog 1! Wil alles lekker schoon en fris hebben voor de beeb komt, maar ik ben zoooooo lui en moe! Hele dag hangen op de bank of lekker slapen en dan is de dag al weer voorbij...... Hoop ook op een giga nesteldrang!

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier nog een lotgenoot.
    Wil het eigenlijk bij houden, zodat het niet erg verslonst.
    Iedere keer neem ik me voor wat te doen maar kan me er niet toe verzetten wat te doen.
    Als ik alleen al de vaatwasser heb gevuld ben ik al moe.

Wil het graag beetje netjes hebben nadat ik ben bevallen als de kraamhulp komt en eventueel visite.
    Mannetje werkt idd ook hele week en doet al meer dan dat ie normaal hoeft te doen.

5. butterflymom

butterflymom Actief lid

19 apr 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    hier ook nog 1 die elke dag heel moe is enzo ..

en kan me der ook niet echt toe verzetten om wat te doen.. al hoewel ik ook goede dagen tussen heb zitten.. dan doe ik wel wat zoals gister heb ik mijn hele was weggewerkt..

maar ja vandaag weer druk met allerlei afspraken zh, cesar enzo .. en morgen met de kleine jongen eerst naar school, daarna gelijk naar zwemles.. smiddags visite en savonds voetbal training.,. dus ja weer een dag dat er niks gedaan word!

ben blij dta ik nie de enige ben zoals ik hier lees ;)

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

heel herkenbaar

vandaag heb ik zo'n dag alleen maar liggen en verder niks
    Morgen doe ik weer een nieuwe poging.
    Je kan niet meer doen dan je al doet.
    Het is redelijk goed bij te houden en ik heb gelukkig een schat van een schoonmoeder die 1 keer in de week komt om te poetsen enz.

7. ja hoor!

hier nog!

Je bent zeker niet de enigste!

Gelukkig zijn mijn moeder en schoonmoeder gisteren geweest!

Als ik me goed voel.. als ik net wakker ben bv.. zonder rugpijn :) dan kan ik nog wel wat doen,
    maar blijft wel vervelend!

8. Lin79

Lin79 Actief lid

25 aug 2006
    125
    0
    0
    hihi en ik maar denken dat wordt een eitje om het bij te houden in mijn verlof! :D alle tijd in de wereld!
    Nou valt dat even tegen. Maar ben wel bij dat ik niet de enige ben ;)

9. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik moet me zelf gewoon inhouden de laatste paar dagen. Het beetje energie wat ik over heb wil ik alleen maar aan poetsten besteden... :(

10. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Hier nog een, in mijn hoofd heb ik alles al gedaan alleen mijn handen denken daar anders over !
    Als ik de vaat gedaan heb ben ik het al helemaal zat !

Gr.

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Is ook zo lekker dubbel allemaal... voel me zo goed en prettig als alles heerlijk lekker schoon is! Maar het lukt me gewoon echt echt niet...

Vandaag idd niet verder gekomen dan 2 wasjes en kleine boodschappen en de vaatwasser (die ik nog moet doen ;) hihih)

12. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik juist precies het omgekeerde. Ik wil van alles in huis,maar mag niet meer van mijn mannetje. Hij vindt het maar niks mij en al die schoonmaakmiddelen nu of het gesjouw met de 'zware' wasmand. Dus hij is meestal s'avonds als hij thuis komt van het werk nog bezig met het huishouden. Het is natuurlijk hartstikke lief,het kan ook heeel anders,maar hij wil echt alles voor me doen! Ik word er gek van!

13. Ellis

Ellis Lid

16 feb 2007
    63
    0
    0
    Lanaken, Belgie
    Ooh, gelukkig, ik ben niet de enige! Ik wil zoveel doen nog, maar jee, er komt gewoon niks van terecht! Als ik een half uur gestreken heb ben ik helemaal kapot en krijg ik last van m'n buik etc...
    Iedere dag neem ik me vanalles voor, ik irriteer me rot als ik de dingen zie die nog gedaan moeten worden, maar het lukt echt heel, heel moeilijk (meestal niet dus). Gelukkig komt donderdag mijn moeder helpen en vrijdag mijn schoonmoeder...Maar zelfs dan...Ik ben zo blij als het dan gedaan is, maar wat is het moeilijk om het los te laten en te accepteren dat het nu maar even zo is!
    Succes jullie!

xEllis

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Bij mij was het rond die periode ook bar en boos, maar tegen het einde (ca. 37 weken) laaide de schoonmaakwoede weer op. Het huis zag er picobello uit toen Siem kwam!

En misschien, als je net zo'n fijne kraamhulp hebt als ik had, dan is je huis na die week nog schoner dan het ooit was ;)

Maar waarom vraag je geen hulp aan een vriendin of je moeder? Plan een gezellig schoonmaakdagje, zodat je in ieder geval weer letterlijk met een schone lei kan beginnen. Kan heel gezellig zijn, waardoor je je ook niet meer zo schuldig hoeft te voelen.

Succes!

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Het is nu nog schoon gelukkkig (alleen ik wil het bijhouden) en dat kost me ENORM veel moeite! !
    Maar vandaag alweer een paar klusjes gedaan, stof gezogen (zolder de hele boven verdieping en trappen) dadelijk beneden nog even. . . wasje staat aan, ik ga me vandaag gewoon DWINGEN om het in orde te houden als het eenmaal een troepje is is het nog erger om er aan te moeten beginnen en dat wil ik voor blijven.

Over vrienden en familie tja die werken zelf allemaal full-time en niemand woont echt in de buurt. . . . . . . ik woon afgezonderd in Gelderland snik snik

16. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ik ben 13weken zwanger en voel hetzelfde als jullie haha erg!
    hopelijk duurt dit niet tot het einde van mijn zwangerschap

succes allemaal

17. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    oei mijn bannertje klopt niet

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hihi ikke helemaal trots op mezelf, gisteren mezelf er toe weten te zetten om lekker weer alles een sop beurtje te geven zodat ik er weer een paar rust dagen achteraan kon plakken (en had vandaag toch fysio dus dacht zo dat scheelt ook)

Kom ik vandaag bij de VK en zegt ze omdat ze zag dat ik erge last had van mijn bekken dat ik dat NIET meer mag DOEN :( Oeps daar ging mijn trotste gevoel! :D

Deel Deze Pagina