Hoe kan dat nu??? positieve testen en ineens niks meer??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liefoe, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi

Ik heb vrijdag licht licht positief getest en gisteren duidelijker vond het al gek dat kruidvat ineens zo snel een lijn gaf maar kom het zal aan mijn ongeloof liggen na de miskraam van vorige maand op 25-02.
    Ik heb na mijn miskraam negatief getest met een hcg test en erna duidelijk een eisprong gevoeld en gezien op de ovutesten (alles staat in mijn album).

Hoe kunnen nu 2 testen liegen die zeggen zwanger door 2 strepen en een CB digi en kruidvat test vanaochtend niets????

Mijn temperatuur blijft ook hoog zoals vorige maand toen ik zwanger was.Ik voel niets komen van een ongi of wat dan ook...

Ik zit dus met vraagtekens ,wordt er gek van en mijn man woedend omdat je dan denkt zwanger te zijn en dan ineens zegt men van niet !
    Bekijk bijlage 315808

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

met die van gisteren erbij lijkt gek maar dat is mdat ik het gele eruit wilde hebben om deze foto te trekken

Bekijk bijlage 315811

4. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ik vertrouw die testen ook niet meer nimme, ik heb andere besteld.

cb is niet zo gevoelig als die van kv, cb test echt pas goed als de hoeveelheid hcg toegenomen is. Ik snap jullie boosheid meid.

Hoeveel dagen voor/na nod ben je?

5. Sillepil

Sillepil Actief lid

20 jan 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat een teleurstelling Nimme. Ik heb dit ook een paar keer meegemaakt. Bij mij lijkt het te komen doordat de innestelling niet goed gaat. Hoop voor je dat het snel toch raak mag zijn.

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

2 dagen nu ,as.dinsdag nod.
    dank je voor je bericht!

Ook al weet ik dat ik vroeg test (en vroeg testen raden ze af) en dat dan de ontgoogeling er kan zijn maar
    die is er wanneer je WEL positief test en erna NIET meer.
    Ik zou zeggen als het negatief bleef dat ik het mijn eigen aandoe maar dit dit wens ik niemand toe :(:(:(

7. hope77

hope77 Actief lid

11 dec 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Zie mij topic over tuurtestje van deze week. Ook positieve en geen positieve testen. Dus of we de k2v5 nog moeten vertrouwen.

8. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Nimme meid! Wat vervelend voor jullie! En al helemaal die onzekerheid!! Bah! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en toch gewoon zwanger blijkt te zijn... Sterkte meid! En inderdaad, ik hoor nu steeds meer negatieve verhalen over k2v5 terwijl hij eerst zo betrouwbaar leek....

9. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0

natuurlijk wens je dit niemand toe, en dit doe je jezelf ook helemaal niet aan zo mag je niet denken, probeer helder te blijven. (ik weet makkelijk gezegd) Maar het gaat erom dat de cb vaak echter pas echt positief test na nod. Ik gebruik cb echter pas wanneer de kv streepjes langzaamaan donkerder worden.

Ook schommelt hcg weleens. ik vind het iig erg vreemd, ik had ook al besloten,..geen kv testen meer! want je leest het steeds vaker dat ze vals positief testen dat is zo jammer.

Ik heb ook 3 testen met lichte streepjes,.. ik geloof er niets van.;)omdat ze op indrogers lijken en als dat nu 1 testje is oke, maar 3 vind ik overdreven.

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja klopt maar waarom test ik gisteren dan ook al zie je dat niet op die foto van hierboven zo duidelijk (in't echt goed roze)
    Mijn man kent de testen wat ik doe wanneer ik ze doe als ze negatief zijn of positief en hij zei zelf die ik zeker positief kon je van ver zien.

Ga nu mij bezig houden met wat anders ,als het mis is is het mis dan maar weer zo moet ik ook maar nuchter in zijn dan..

11. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    dat is een goeie vraag, kan misschien zijn dat je hcg schommelt, dus test morgen gewoon nog een keertje. Zeker zie ik het op de foto is heel duidelijk te zien en die streep is een echte streep.

sterkte meis

12. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

heeeeeeeel vaag Nimme, ik duim nog even voor je mee dat CB gewoon pas later positief kan testen omdat het meer hcg nodig heeft en je nog voor nod zit. Knuffel!

13. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Jeetje wat een onzekerheid!
    Ik lees helaas steeds vaker over de kruitvat testen dat ze valse streepjes geven.
    Echt onwijs slecht wat mensen worden nu blij gemaakt met een dooie mus....
    Echt kl*te voor je!

14. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Vreemd zeg, ik weet wel dat CB heel gevoelig is..
    Maargoed als ik eerlijk moet, vind ik dit niet goed uitzien..
    Sterkte..

15. oxbow

oxbow Niet meer actief

Als ik eerlijk ben vind ik het streepje dun voor een positief streepje of zie ik het verkeerd?

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid, maar je was vroeg met testen dus het kan nog he.

Hier ook steeds een aantal dagen voor NOD negatief getest en op de dag van NOD positief, dus het wil nog niets zeggen.

Hoor inderdaad wel steeds meer slechte berichten van de kruitvat testen.

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Zie maar in
    Mijn album ze is niet dun of eigenaardig gewoon een 2 e duidelijke streep.

Ik vind het ook niet goed uitzien dus ja

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Nimme, wat k*t zeg! Ik heb wel eens gelezen op FF dat het kan dat als je vroeg test, je positief test terwijl er dan toch iets mis gaat met de innesteling of dat je lichaam toch gaat menstrueren zodat je later negatief test. Voor mij een reden om ook niet vroeg te gaan testen.

Ik vind het echt zo balen voor jullie, zei gisteren nog hoe erg ik jullie dit gun. Sterkte!

18. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    bwa, 2 dagen voor nod vind ik nu niet echt te vroeg testen :s

vind je kv er wel positief uitzien
    je hoort wel vaker dat CB pas paar daagjes na nod posi tekent?

succes alvast

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik vind de kv testen ook niet positief..

20. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ik denk dat het vroeg mis gegaan is....die van gister ziet er echt positief uit en is donkerder dan dat mijn test was op dezelfde dag een paar maanden geleden.hoe het dan kan dat er vandaag helemaal niks meer te zien is vind ik wel raar....Zie trouwens dat je al 7 miskramen gehad hebt??(in je onderschrift?)Wat heftig zeg!

Deel Deze Pagina