Zien jullie het streepje ook? Ik zit pas op 10 dpo. Volgende week ga ik nog een keer testen... Ik vind het spannend. Eerst de spanning van het zwanger worden en dan nu in spanning zitten of het allemaal wel goed blijft gaan. Het zou onze vierde uk worden. S.v.p. mondje dicht voor de meelezers.
Ik zeg zwanger, van harte gefeliciteerd! Dit zijn mijn tetsjes van 10 en 11 dpo, die van jou is duidelijker En een mooi temp lijstje zie ik. Duidelijke zaak
In het echt is hij wel echt roze . Bedankt voor jullie reacties. Volgende week nog een keer testen en dan ook direct de digitale als bevestiging. Ik zie toch liever in woorden staan dat ik zwanger ben.
Mijn templijstje begint er ook mooi uit te zien. Vandaag is mijn temperatuur weer gestegen en ik hoop natuurlijk dat dit doorzet. Dinsdag wil ik nog een keer testen, dat zou mijn nod zijn op basis van mijn gemiddelde cycluslengte volgens FF. Ik ben zo blij, ik hoop echt dat ik in november/december trotse moeder mag zijn van een klavertje vier.
Super stoffeltje! Gefeliciteerd!! Er is dus nog hoop voor dames met een korte LF geniet er van meid !!