Nou zoals jullie in mn onderschrift zien heb ik 4 pendels Gehad en allemaal kwamen ze op het zelfde uit. En toch zijn ze allemaal fout?? Hoe kan het dan dat toch iedereen op het zelfde uit kwam?? Gewoon een nieuwsgierige vraag voor de pendelaars Ik weet dat je je niet moet vastpinnen op pendels en dat ze fout Kunnen zijn. Maar allemaal dezelfde.. Vandaar de vraag of iemand weet hoe dit kan??
Kan zijn dat dit onbewust in de gedachten is gebeurd doordat de pendelaar je onderschrift zag. Is mij ook wel eens overkomen.
Het is maar net wat er bij de pendelaar word gezegd door de pendel.. je moet je er natuurlijk ook niet op vastbijten
Nee dat weet ik ook wel Ma ok ik geef toe als je alles dezelfde pendels krijgt krijg je wel een beetje hoop haha Nee maar ik vroeg me gewoon af hoe iedereen op hetzelfde uitkomt...
Weet niet hoe het met je cyclus zit, maar zuurtje schrijft dit, in haar topic... "even een verduidelijking ik vermeld de maand van de zwangerschap, dit wil zeggen vanaf het moment van de bevruchting"..... Dus dan zou mei ook nog kunnen...
Hier tot nu toe ook allemaal (op geslacht) het zelfde en zelfs een 2ling ook allemaal jongens. Ben heel benieuwd!!! MirandaV had ook allemaal (geloof 4 stuks) pendels dat ze in april /mei zwanger zou worden en het klopte ook!!!
Heb dat ook, zie mijn onderschrift! Moet zeggen dat je daar idd een beetje hoop van krijgt. Klopt dat het soms om de maand bevruchting gaat en soms om posi test. Ach het is voor de leuk denk ik maar
Jaa ik had 3 pendels in april/mei en me eigen pendel was ook mei (alleen kon ik daar niet zo van uit gaan omdat ik bang ben dat je dat ergens kan beinvloeden..) nu heb ik 7 pendels meisje en 2 jongentje.. afwachten
hoihoi, ja ik weet het niet eigenlijk ik let juist expres niet op het onderschrift van dat persoon of er al pendels zijn zodat ik daardoor niet beinvloed word! maar misschien heb ik dan dat onderschrift wel eerder gezien bij dat persoon waardoor je onbewust hetzelfde pendeld ik weet het niet ik was bij Mirandav 1 van de 3 die pendelde voor deze ronde van haar en ze waren dus alle 3 goed, alleen het geslacht nog even afwachten! pendelen is gewoon een leuk extra (spelletje) leuk om te doen en leuk als het uitkomt. ik denk dat mensen er altijd onbewust wel beetje in geloven waardoor ze er die ronde (onbewust) rustiger in staan waardoor de pendel kan uitkomen! als je onbewust meer hoop hebt al van tevoren en minder stress ,misschien kan het positief resultaat opleveren, en misschien is het altijd wel toeval! liefs
6 van de 8 pendels die ik heb gekregen zeiden me April - meisje. Deze pendels heb ik bewust niet in mijn onderschrift geplaatst (omdat ik ook dacht dat dit mss de uitkomst zou beinvloeden). Met 6 pendels krijg je natuurlijk wel een beetje hoop... Gisteren een testje gedaan, omowit, al had ik eerder wel deze week 2 streepjes. Dit zal dan wel een indroger geweest zijn. Het is leuk om pendels te ontvangen maar helaas klopt het niet altijd...
denk dat de pendelaars niet kijken naar wat andere pendelen! neem aan dat ze voor jou pendelen..en de uitkomst ervan voor ieder voorzich is. heb ook alleen maar tot heden op het gebied van geslacht jongen(s) ik pin me er niet aan vast maar het is wel leuk om te zien dat ze allemaal uitkomen op een jongen En Daphne heb het dus niet in de onderschrift gezet en alsnog kwam iedereen bijna op hetzelfde uit!