Ik kan nog niet stoppen...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Ster27, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Inmiddels alweer ruim een jaar borstvoeding. Hij drinkt nog maar twee keer per dag en ik merk dat mijn productie nu toch wel begint terug te lopen. Vanmiddag dacht ik nog, misschien is het tijd om te gaan stoppen met de bv, maar vanavond tijdens het voeden zag ik mijn zoontje echt genieten van het drinken en ik genoot ervan om naar hem te kijken. Zo lief... Kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om te stoppen, dus we gaan voorlopig gewoon nog even door zolang er nog melk komt.

Zijn er meer mama's met zo weinig voedingen en hoelang houden jullie het zo al vol?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Twee keer per dag kan je vrij lang vol houden hoor, ik zou gewoon eens kijken waar het schip strandt!

Ik voed zelf nog 4x per dag, heb natuurlijk niet meer zoveel melk als een paar maanden geleden, maar voldoende voor 4x een fijne voeding. Wij gaan ook gewoon zo door tot het klaar is, en wanneer dat is, dat zien we dan wel ;)

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Ja, grote kans dat je met 1 jaar en 2 voedingen dat wel even kunt volhouden hoor. en anders kun je altijd nog weer een extra voeding gaan geven.

Mijn dochtertje heeft vanaf 18 maanden tot 26 maanden 2 voedingen gedronken.

Deel Deze Pagina