Hallo ik heb een vraag over de kv 2v5 test en cb digitaal ik heb op 19 feb een test van de kv gedaan en die waren ligt positief en vandaag 21 feb in de avond een cb gedaan en dan gaf zwanger aan en heb de test in de avond gedaan en hoor veel verhalen dat die cb niet liegt maar en heb met vlagen kramp in de buik en heb wel last van de borsten zal dat bij de zwangerschap horen graag jullie mening graag. Ben super blij om met mijn partner zwanger te zijn Ps het zou vandaag mijn nod zijn.
Ik snap niet wat nu precies je vraag is. Naar mijn inziens ben je gewoon zwanger. Twee positieve testen met een streepje en vandaag een digitale met het woord: "Zwanger". De krampen en pijnlijke borsten horen erbij. Er gebeurt nu gewoon heel veel in je lichaam. Die krampen/steken kun je de komende weken nog wel vaker krijgen. Zolang ze niet heel heftig zijn en je ze niet in combinatie hebt met bloedverlies, hoef je je niet zoveel zorgen te maken. Gefeliciteerd en geniet er lekker van!!!
Die van de kv waren licht geen tuurstreepje hoor dat niet maar die had ik 2 dagen voor die tijdgedaan. Maar in iedergeval dankje wel en ga lekker gegenieten van de zwangerschap
Het kan zijn dat je eisprong wat vroeger was waardoor er 2 dagen voor NOD al genoeg HCG in je lichaam zat of dat jouw lichaam het wat sneller aanmaakt. Het laatste is per persoon verschillend. Geniet er lekker van. In het begin is het allemaal nog zo onwerkelijk.
Ja indd dat is het zeker je kunt het eigenlijk pas geloven als je de eerste echo hebt gehad had ik bij mijn dochter ook maar met z'n test moet je het haast zeker wel geloven dat er zwanger in staat