Misschien een rare vraag. Maar hoe kan het dat pendels zoveel verschillen ? Ik heb nu 3 x iemand laten pendelen maar bij alle 3 kwam er een andere maand uit. Hoe kan dit ?
Pendelen is nog altijd geen exacte wetenschap. Maar zo te zien liggen de pendels wel heel dicht bij elkaar. Ik heb ook al laten pendelen, en bij mij waren er 2 x 2 die hetzelfde pendelden maar tussen die lag wel 7 a 8 maanden.
ik heb ook 2 verschillende pendels gegaan ene dec andere mei, maar een heb ook gesprek gehad met man die meer ziet als ons (soort derek ogilvie) en die zei ook dec. ik denk maar zo dan zal de 2e ooit iets te maken hebben met de maand mei
Ik heb er ook een aantal dicht op elkaar. Maarja of ze van 2014 zijn geen idee...kan natuurlijk ook maart 2015 zijn hihi
Ik had 4 pendels voor Juli en die bleken alle 4 niet te kloppen Wilt dus helemaal niks zeggen al pendelen ze wel hetzelfde.... Ik heb nu 3 pendels voor bevruchting Oktober 2013, dus ik hoop dat deze wel kloppen
Hoi dames, Misschien ben ik heel blond hoor, maar als ik wil laten pendelen hoe moet ik dat dan regelen of vragen? Ik kom er niet echt uit. Wie kan mij helpen? Groetjes
In dit topic staat het duidelijk uitgelegd: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum-wie-pendelen-op-zwangerschapspagina-nl.html