Hoi Dames, Ik ben nu ongeveer 4 weken zwanger, erg pril dus Nu heb ik een fikse verkoudheid te pakken en heb veel last van hoesbuien. Ik hoest soms zo vaak achter elkaar dat ik trekkingen krijg in mijn onderbuik, nu wilde ik vragen of dit misschien schadelijk kan zijn voor de baby? Verder vind ik het allemaal reuze spannend, want dit wordt ons eerste kind! Alvast bedankt, A
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor...eenmaal ingenesteld krijg je het er niet zomaar uit. Gefeliciteerd... Ben momenteel zelf in de 2e ronde en heb sterk het idee dat het raak is. Heb allerlei symptomen...maar kan woensdag of donderdag pas testen.
Hoesten of niezen kan geen kwaad, hoor! Het kan wel zo zijn dat je tijdens het hoesten of niezen een soort van krampen/trekkingen in je onderbuik krijgt, maar dat zijn dan waarschijnlijk je banden. Voelt eventjes heel naar, maar dat kan ook helemaal geen kwaad. Voorspoedige zwangerschap toegewenst! Groetjes, Jippie
Dank jullie wel dames! Ben al wat opgelucht moet ik zeggen, vind het fijn om mijn vragen hier neer te zetten.
Ik heb ook erg veel last van hoesten en daarbij dus pijnstoten in mijn buik. Ik had net wat bruinverlies. Zou dat ook van het vele hoesten kunnen komen?