Paar dagen na eisprong beetje boedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debbje, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Debbje, 24 feb 2014
    Laatst bewerkt: 24 feb 2014
    Ik had mijzelf belooft om er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat gaat hem niet worden :D

Volgende ronden wilde ik met ovulatietesten beginnen. Omdat ik ze al binnen had dacht ik vorige week dinsdagochtend, ik probeer er eens 1, kijken hoe het werkt. Ik zat ver in mijn ronde (ongeveer as zaterdag NOD).
    Tot mijn verbazing was de test knalpositief! Ik schrok er gewoon van. Toevallig maandag en dinsdagavond geklust.

Ni had ik een paar dagen na de eisprong eerst een beetje helderrood/slijm bloedverlies, bij het afvegen, gisteren was het bruin en nu is het helemaal verdwenen.

Wie kent dit? Ik heb dit nog nooit gehad en ben nu toch al ruim 4 jaar van de pil af.

2. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik heb dat ook. Als ik mn eisprong heb gehad verlies ik ook 1 of 2 dagen wat bloedverlies. Daarna wordt t ook bruinig en is t weg. Dit is bij mij de ovulatiebloeding. Overigens deze maand heb ik t niet gehad. :)

Hoeveel dagen nadat je geklust hebt had je een bloedinkje dan? Want ze zeggen dat vanaf 5 dagen dat je eitje bevrucht is, kan het innestelen. ;)

3. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag weet ik niet precies maar ik denk rond de 3/4 dagen na het eerste klussen.
    Ik heb natuurlijk pas vanaf dinsdag een ovulatietest gebruikt dus misscchien zou hij maandag ook al positief zijn geweest.

Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval weer gewekt tot het weekend 😉

4. I1986

I1986 Lid

24 feb 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde. Voorgenomen mezelf niet gek te maken en dat ging prima, tot vandaag. Het is nu 8 dagen na de eisprong en zie vanmorgen ineens héél licht roze afscheiding. Vanaf gisteravond ook het idee dat ik ongesteld ga worden ivm met buikpijn, dus ja wat is het nu? Een week te vroeg ongesteld, of innesteling?
    Lastig hoor dat wachten...

5. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg he I1986.
    Ik had me het ook voorgenomen maar ja, je wilt het zo graag he :D
    Jij had daar ook nog nooit vast van gehad?

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Spannend, zou wellicht van een innesteling kunnen zijn :D

7. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bang dat het 'bloed' te vroeg gekomen is, maar
    Hoop doet leven 😄
    Ik las net een stukje over wanneer de menstruatie begint en ik denk dat ik al die tijd verkeerd heb geteld. Ik begin de eerste paar dagen met bruin bloed en daarna rood. Ik begrijp dat de 'bruine dagen' niet meegeteld worden bij de menstruatie ( iets wat ik altijd wel deed).

Daarom is mijn ei misschien niet laat, maar gewoon op tijd, maar heb ik het begin van dr menstruatie gewoon verkeers geteld.

8. Marleen1984

28 jan 2013
    45
    0
    0
    Hopelijk toch nog positief Debbje!

Hier hetzelfde verhaal. Al een paar maanden kan ik de klok erop gelijk zetten
    wanneer de menstruatie is. We zijn bezig met ronde 13. Gisteren een klein beetje
    bruin bloedverlies gehad en vanmorgenbeetje licht roze. Nu is hhet helemaal
    verdwenen. Woensdag zou mijn 1e dag moeten zijn. Toch nog een beetje
    hoop en anders krijgen we volgende week toch de doorverwijzing naar het ziekenhuis

9. I1986

I1986 Lid

24 feb 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad nooit eerder last van gehad, tenminste dat denk ik. Toen de zwangerschapswens er niet was, heb ik er natuurlijk ook nooit op gelet en het is zo weinig dat het gemakkelijk over het hoofd te zien is.
    Heb nu nog last van erg pijnlijke borsten en af en toe buikpijn alsof ik ongesteld wordt. Vorige keer ook drie dagen voor mijn ongesteldheid deze klachten, dus wacht het nog even af...

10. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow spannend I1986.
    Hier sinds vandaag echt rommelende darmen. Heb weleens vaker last van mijn darmen, maar zo erg rommelen heb ik nooit gehad.
    Mijn nod is as zaterdag, deze dagen duren veels te lang :D Ik ben benieuwd tot wanneer ik mij kan bedwingen om een test te doen hihi

11. I1986

I1986 Lid

24 feb 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha lastig dat wachten inderdaad en ja al die klachten, wat is het dan he!? Ik hoop voor je dat het rommelen van de darmen wijst op een zwangerschap. Bij mij blijft het verder hetzelfde, dezelfde klachten die normaal gesproken een menstruatie aankondigen.
    Mijn cyclus is niet altijd even lang, dus ga maar uit van twee weken na de eisprong. Dat zou dan zondag moeten zijn. Zou de cyclus 28 dagen duren, dan zou ik morgen ongesteld moeten worden en dat zou dan weer kloppen met de klachten. Is alleen wel snel na ovulatie en dat was vorige keren niet zo.
    Marleen1984, weet jij al meer?

12. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    #12 Debbje, 1 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2014
    Hmm nu word ik toch wel een beetje zenuwachtig. Normaal begint op dag 32 en 33 mijn bruinverlies (ik telde deze eerst mee als eerste dag ongi).
    10 dagen geleden een superpositieve ovulatietest.

Nu verlies ik nog helemaal niks (vandaag 34ste dag)! Dit id alruim 4 jaar zo. Heb wel een test gedaan maar die is nog negatief. Ik hoop dat het nog gewoon te vroeg was.

Ik ben zo benieuwd!!

Deel Deze Pagina