Ik vind het kuttesten die van kruitvat. Vals positief en het geeft je hoop. En vervolgens word je gewoon ongesteld. Ik koop ze niet meer. Ik vind ze op dit moment van hetzelfde kaliber als Predictor. Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen. Zal wel niet. Ze verkopen toch wel.
Ze hebben dus inderdaad gereageerd op mijn eisprong, vermoed ik. Ik zou anders niet weten hoe ze anders positief geworden kunnen zijn binnen de aangegeven tijd van 5 min. Vanmorgen ben ik ongesteld geworden. Het is wel veel minder/lichter als normaal. Dat wel! Normaal gesproken vloei ik echt onwijs veel, nu 3 kwart minder. Maar goed, het is daardoor best zuur dat die testen dus uiteindelijk toch een valspositief resultaat kunnen geven..
Wanneer heb je voor het laatst getest dan? Want 2 weken geleden zullen ze idd gereageerd hebben op je LH piek. Maar afgelopen maandag had je ook een lichte positest. Dat kan dus niet van je eisprong zijn! En als je menstruatie ineens een stuk minder heftig is als normaal zou ik voor de zekerheid toch nog eens testen hoor. Gebeurt vaak genoeg dat iemand toch zwanger blijkt te zijn terwijl ze wel een (lichtere) bloeding hebben gehad.
Inmiddels verlies ik af en toe nog wat bruin bloed. Heb de 1e dag, woensdag, ik gewoon een tampon gebruikt. Hiervan was steeds maar 1 kant vd tampon vies. Een ook erg weinig bloedverlies. Normaal ben ik het vrij heftig en zeker een week lang. Nu nog geen 3 volle dagen. Wel de klachten die gewoon bij een menstruatie horen. Erg moe, ik lig iedere avond om 20.00 uur op bed en val dan ook meteen in slaap. Ik voel mij niet lekker, veel hoofdpijn ook en erg emotioneel. Ik durf nog geen nieuwe test te doen omdat dit toch ook wel op een menstruatie lijkt.. We zullen zien. Heb ook geen ervaring met innestelingsbloedingen. Bij mijn dochter geen gehad, alleen rond de 20 wkn door een val..