hoe kan dit nou weer? wordt er zo verdrietig van...en bang!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door petty, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik had de eerste 2x ook hele zere borsten, kon niet eens meer op mijn zij liggen, zo zeer deed dat, de laatste keer had ik amper spanning...
    Het zou wel eens goed nieuws voor je kunnen zijn :) laten we het hopen!

liefs miek

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Net als wat miek74 zegt ik hoop dat het raak zal zijn. INSALLAH zal je mama worden lieverd :( Ik weet hoe je,je voelt :cry:

3. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik had altijd op de 14de dag van mijn cyclus last van borsten aan de zijkand en tepels en alles derop en deraan. Ik dacht altijd dat dat mijn eisprong was omdat ik ervanuit ging dat mijn cyclus 28 dagen was, nu blijkt het 26 dagen te zijn....dus ik was altijd te laat met klussen...:eek:

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat weet je niet Chida...

Normaal is dat je gemiddeld een eisprong hebt rond de 14e dag... Maar het is gemiddeld he... Je kan hem dus ook best pas op de 18e hebben of de 20e

Als je het wilt weten zul je ovulatietesten moeten gaan doen of temperaturen wat minder betrouwbaar is.

5. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Petty,

Spannend allereerst. Ik zie dat je je banner hebt ingesteld op 36 dagen?
    Maar je hebt kortere cyclussen gehad, dus misschien zijn het inderdaad wel beginnende symptomen van een zwangerschap.
    Succes.

Grt. Vanilia

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hoi Petty,
    Ik heb ook zo'n cyclus die nergens op slaat, en mbv ovulatie testen heb ik deze maand m'n ei gevonden. Op internet (sensitest ofzo) zijn ze goedkoop en goed te vinden. Ik heb ook een soort dagboekje bij gehouden van wat ik allemaal voel tijdens een cyclus, zo krijg je wat meer inzicht in je eigen lijf. Stiekem vertelt die je namelijk heel veel, je moet gewoon ff leren luisteren.
    Veel suc6!

7. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    klopt ik heb ze ook korter gehad...maar het gekke is vanaf vandaag is de pijn in mijn borsten weer minder geworden, maar ben niet ongesteld!? :rolleyes: pffff...ik wcht het maar gewoon af tot langste cyclus dag...

8. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    goed idee om dat te noteren...maar weetje dat is het nou bij mij, ik wil er niet teveel mee bezig zijn...

9. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    ik heb idd zelf het idee dat ik em heel laat heb, daarom met testen nooit gelukt omdat ze op waren..dan begon ik waarschijrnlijk te vroeg..

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi Petty,

Waarschijnlijk wel ja... of die cyclus geen eisprong gehad... Dat kan ook... Je hoeft niet iedere maand persé een eisprong te hebben...

Misschien is het een ideetje om ernaast te gaan tempen...

Maar ik zie dat je 7 dagen overtijd bent...! Spannend! ;)

Wanneer ga je testen?

11. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    Nee lieverd, over 7 dagen kan ik testen haha, ik ben uitgegaan van mijn langste cylcus.. ;)

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ach ja... sorrie... verkeerd gekeken ;)

Jammer... was veel leuker geweest als je 7 dagen overtijd zou zijn toch ;)

13. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    l
    jaaah zekers maar helaas is dat nog niet het geval :)

14. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    dankje schat...ja erg hè..k zie dat jij ook al lang bezig bent joh! zit je al in de medische molen of nog niet..

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ petty Ja idd wij zijn ook al een hele lange tijd bezig. Ik ben een keer bij de gyn geweest heb bloed enz laten prikken. Heb al 4 keer een telefonisch afspraak gemaakt met haar maar ze belt me maar steeds niet :( dus ga vandaag nog een keer bellen. Ik hoop dat onze tijd ook snel zal komen en dat we met zn allen kunnen genieten van een gezonde zwangerschap en gezond kindtje (INSALLAH)

16. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    waaaaahhhh! ben je 1 dag overtijd!?! en van je langste ziekte uit gegaan? :confused: :D

17. Niet meer actief

hihihih, je bedoeld zeker cyclus?? :)
    sorry, ik vond het een grappig foutje, hihihi

Maar ik hoop dat het voor jullie raak mag zijn deze mnd!
    Ik duim voor jullie!

Liefs Malina

18. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    oooh oeps sorry, :oops: hoe kom ik nou weer bij ziekte! :)

maar idd...cyclus hahahahahhaha....

dankje meid voor het duimen hihi! [-o<

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey meid hier nogmaals gefeliciteerd. En mijn banner klopt niet. Ik ben onregelmatig. Ik zal het even aanpassen maar weet mijn gemiddelde cyclus niet zal wel gewoon het langste aantal dagen aanvinken wat je an kiezen voor een banner

20. Niet meer actief

Hi Petty!

Gefeliciteerd met jullie klein wondertje!!

Heeft mn duimen heel misschien toch een beetje geholpen ;)

Geniet ervan!

Liefs Malina

Deel Deze Pagina