Hallo , Ik snap even iets niet kan iemand mij helpen? Ik heb eigenlijk morgen eisprong, de ovutesten hadden toch iets moeten aangeven voor die tijd? Heeft wel prima gewerkt dat is het niet, ook vrij regelamatige cyclus, gisteren (sorry) slijm, wat natuurlijk normaal is voor eisprong. Nu is het nog niet helemaal 100% zeker maar kan het zijn als je zwanger bent dat deze test niets aangeeft? Alvast bedankt!
Tegenovergestelde is waar als je zwanger bent zal een ovulatietest ook positief uitwijzen, dus dat is het niet, hoe weet je zo zeker dat je morgen je ei moet krijgen?
Ik had gisteren al slijm afscheiding en dat heb je normaal voor je eisprong toch? Dus dan zou ik vandaag of morgen eigenlijk eisprong moeten krijgen neem ik aan. Dus als je zwanger zou zijn moet de ovu test ook iets aangeven? Dan weet ik dat ook hoe dat zit. Dus jij denkt dat de eisprong evengoed dan later kan komen?
Ja hoor kan zeker later komen, je cyclus wordt dan ook wat langer denk ik. En dat slijm als ik geen clomid gebruik heb ik soms 5 dagen van die troep voordat mijn ei springt, dus blijf maar door testen hij komt nog. Je moet je ovutesten en zwangerschaptesten voorstellen als 2 meisjes. Eerste meisje is gewoon een meisje Tweede meisje is hetzelfde meisje maar dan met een hoedje op. Een ovutest zoekt naar het meisje Een zwangerschapstest zoekt naar het meisje met hoedje Dus een ovutest zou ook positief uitslaan als je zwanger zou zijn, omdat het hormoon het meisje heeft gevonden, want dat is waar het naar zoekt. Is dat een beetje duidelijk uitgelegd zo?
ja ik snap het helemaal, ik had ze overigens ook nog nooit gebruikt. Toen ik clomid en puregon heb gebruikt had ik nergens last van alleen van opvliegers en depri buien, hahaha, nou we zien wel dan zal inderdaad de eisprong wel later komen, is niet erg dan moet ik ook later klussen alleen dan wordt het moeilijk om de juiste dag te bepalen, want ik heb nog maar een ovu test.
Temperaturen dan niks voor je? Dan weet je wel pas achteraf dat je ei is geweest, maar als je cyclus vrij regelmatig is dan begin je er vanzelf een patroon in te herkennen.
ja ik het dat voor het ziekenhuis altijd gedaan maar ik moet de ene dag weeg vroeger op als de andere en dan heb je geen vast tijdstip. Maar misschien maakt 2 uur verschil wel niet zo heel veel uit?
Weet niet hoeveel tijd er tussen zit dan, ik temp elke ochtend om 5 uur, manneke moet er dan uit om te werken en in het weekend wordt ik rond die tijd even wakker, temp ik en slaap gewoon weer verder . Lees net in je andere topic dat je vorige week een positieve zwangerschapstest had. Heel vreemd allemaal hoor, je afscheiding kan dan ook van een zwangerschap zijn, pff verwarrend voor je zo. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Ja daarom vind ik het allemaal zo raar, ik heb al weken last van mijn rug en gevoel alsof ik mens moet krijgen, pijnlijke borsten ed..... . Daarom had ik vorige week maar eens een test gedaan en die was positief, toen neg, toen weer po. En vandaag was de ovu test ook positief. Maar een geluk ik krijg morgen een inwendige echo en dan zien we wel of het wel of niet is. dusssssssssss heel verwarrend allemaal. Ik durf niet te hopen want ben al bijna 6 jaar bezig en ben bang dat ik weer iets in me hoofd heb gehaald. Maar dat zal voor vele wel bekend zijn! Zou wel typisch zijn hoor, mijn moeder had dat met mijn zwangerschap ook, na 4 mnd kwamen ze erachter met bloedprikken, had nergens last gewoon mens. en was net zo slank als anders, mijn zus idem, ze was veel te vroeg bevallen, klopte ook niet want was ook veel verder als ze in de gaten hadden. Dus zou wel heel toevallig zijn als we dat alledrie hadden. Morgen weten we waarschijnlijk meer. je hoort het wel en bedankt voor jou antwoorden
Heel veel succes morgen. Hoe laat moet je? En ik heb wel vaker gehoord hoor dat je zwangerschap vaak op die van je moeder lijkt, bij mij telt dat niet, maar misschien bij jou weer wel.
Veel succes morgen. Bij mijn moeder ook zo. Die was bij al 4 maanden zwanger en bij mijn broertje al 3 maanden zwanger voordat ze er achter kwam. Bij alletwee de zwangerschappen was nog gewoon ''ongesteld''. Inclusief grote bloedingen en verlies van stolsels.