Lieve Dames, Heeft er iemand zin om te kletsen en wie heeft er een nod rond 25 September? Ik kan het forum van 15-30 september maar moeilijk bijhouden. Ik vergeet steeds waar ik was met lezen dus dit lijkt me lekker overzichtelijk. En aangezien het wachten rond nu zo'n beetje gaat beginnen lijkt het me een fijne afleiding. Hopelijk tot snel! Liefs November
Hai! Ik heb mijn NOD iets eerder, rond 23 september denk ik. Maar goed, wel rond dezelfde tijd. Ik ga nu echt wachten met testen tot 22 september, ik vind dat ik best 1 dagje van tevoren mag testen Ik vraag me echter wel af of het raak is. Normaal gesproken zou ik mij eisprong 7 september (of 6) gehad moeten hebben. Nu begon ik zondag 4 september met de ovulatietest en die sloeg redelijk donker uit. Ik verwachtte dus ook dat hij de volgende dagen donkerder zou worden, maar niet dus...kennelijk heb ik mijn eisprong heel vroeg gehad (of misschien helemaal niet?? ) Punt is dat we wellicht verkeerd hebben geklust: zondag (voorafgaand aan de test) Kan dus goed dat we te laat zijn nu. Ik reken dus ook nergens op (stiekem hoop ik het natuurlijk wel )
Hoi hoi, Mijn nod is op 21 september. Had me ook aangemeld bij het topic 15-30 september maar kan het ook niet bijhouden. Het is te onoverzichtelijk en ik vind het een beetje te druk Dit is mijn eerste ronde na een mk in juni. Welke ronde zijn jullie? Groetjes, Shivra
Hey!! Heel stom, gisteravond niet meer verder kunnen kletsen want was zo moe van een bruiloft de dag ervoor dat ik even niet meer kon. Dit is mijn tweede ronde voor mijn tweede. Ik snap er niks van, ik ben altijd heel erg regelmatig en verwachtte gister een positieve ovulatietest maar die kwam niet, maar wie weet vandaag. Vorige maand had ik een bijna positieve ovutest met een streep die bijna even donker was maar niet echt. Toch werd ik opeens 7 dagen na die test ongesteld. Het is toch altijd ongeveer 14 dagen, hoe dan ook? Of kun je ook een bijna positieve ovutest hebben wat niks met je ovulatie te maken heeft. Wij klussen gewoon om de dag vanaf dat ik ongesteld ben geweest leek me wel gewoon handig. Mij kennende test ik veel te vroeg en te vaak en kan ik mezelf niet tegenhouden. Bij mijn eerste testte ik 4 dagen voor nod positief en dat is dus zo gebleven. Ben benieuwd! Liefs november
wat spannend voor iedereen ! ik heb mijn nod ongeveer rond 21 sept.. maar ga niet voor 24 sept testen ! wacht eerst een tijdje af... ik hoop dat iedereen hier op roze mag deze maand
Ha meiden, Ik heb op 22 sept. mijn NOD. Ik heb een geweldige cyclus van 26 dagen en dat al vanaf januari! Dus als ik de 22ste niet ongi word, ga ik de 23ste testen!! Nog even geduld allemaal! En heel veel succes....
hoi, ik denk dat ik mijn nod rondom vrijdag de 23e heb. vandaag had ik een super positieve test. dit is de 3e ronde na mijn miskraam in juni. de laatste 2 cyclussen duurden 35 en 37 dagen, dus dit zou dan een mooie korte worden. ik heb de laatste 2 keer wel een luteale fase van 10 dagen gehad, terwijl ik op 8dpo al rotzooi begon te verliezen. erg kort dus. ik heb nu visoliecapsules. iemand hier raadde dat aan om de lf te verlengen. ben benieuwd! @juenco, ik hoop voor je dat het toch goedkomt. zaadjes kunnen natuurlijk wel vrij lang overleven, dus wie weet. @november, gemiddeld is een lf 14 dagen , maar het kan varieren. de 1 heeft een korte en de ander wat langer. @shivra, nog heel veel sterkte met je mk. het heeft dan lang geduurd voor je weer ongesteld werd. @evaa, ga je dat volhouden?? knap hoor!ik zou het denk ik niet kunnen haha! fijne dag vandaag!
Spannend hoor allemaal. Wel fijn dat je hier op zp mensen vindt die allemaal in hetzelfde schuitje zitten. @Roeska; mijn menstruatie kwam keurig op tijd weer op gang. Ik heb een cyclus van 27 dagen en dat had ik voor mijn mk ook. Jij ook nog sterkte na je mk. @November; ik had zondag een ovutest met een donkere streep en de dagen erna gelijk veel lichter. Ik raak helemaal in de war en gefrustreerd van die dingen en ik geloof dat ik ze niet meer ga gebruiken mocht ik niet zwanger zijn. Fijne zondag!
Hoihoi!! Ik heb me NOD op 23 september. En zit nu in ronde 2. En ik gebruik ook ovulatietesten maar tot vandaag nog geen echt positieve test gehad
Haaij lieve meiden! Hier bjanc (bianca), 25, limburgs, werk in de Psychiatrie, ben niet getrouwd. Mijn vriend is 37 en wij zitten nu in de 4de ronde. Toevallig zijn we vandaag 4 jaar samen. Op het andere forumonderdeel 15-30 september kon ook ik het niet bij houden. Hahah. Mijn NOD is op 24 september uitgaand van een 25 daagse cyclus. VOrige maand dacht ik echt dat ik zwanger was, ik had en heb veel klachten. Ik heb zelfs afgelopen week donderdag nog een test gedaan, na mijn ongi. Natuurlijk negatief. Ik sluit me graag bij jullie aan! Samen wachten is toch veel prettiger! groetjes Bianca
IS ook nog maar kort dat je bezig bent. Misschien dat je nog aan het ontpillen bent? Je weet sowieso nog neit echt je cyclus denk ik dan.. Of was je allanger gestopt met de anticonceptie? Hoop dat je je eitje snel mag spotten!! En dan lekker klussen!!
@ roeska: spannend ! hoop dat je lf verlengt word ! ja ik ga het gewoon volhouden ! ben als de dood ongi te worden... dus ja... ik wacht gewoon rustig af en zoek wat afleiding haha...
Hoi, het lijkt mij ook leuk om mee te kletsen. Ik weet nog niet precies wanneer mijn NOD is, maar ik ga uit van ongeveer 25 september. Heel stom: het afgelopen jaar is mijn cyclus ontzettend regelmatig en sinds deze maand zijn we begonnen met proberen. Ik gebruik ovutesten en heb tot nu toe nog geen positieve gehad. Dus ik neem aan dat ik nu opeens een langere cyclus heb. Wel irritant. Ik testte vandaag een stuk donkerder dan de afgelopen dagen dus ik hoop morgen een mooie positieve ovutest te hebben. (Waar je in het begin al blij mee bent, he?) Succes allemaal, spannend!
Hoi Hoi, mijn NOD is op 22 september! Het is trouwens mijn eerste ronde. Het gekke is, dat ik al van die gekke dingetjes heb zoals gek gevoel in me onderbuik alsof ik ongi moet worden en steekjes. Maar voor de rest ook weer nie zoals de usual things like gevoelige borsten of zo. Ik ruik wel de koffie heel sterk maar misschien het gewoon sterke koffie ... I don't know! We shall see! Succes iedereen toi toi toi!
@ Bjanc: ik ben vanaf 1 juli gestopt met de pil... Maar vanmiddag heb ik getest en jawel me ovutest was knaller dan de teststreep!! Daarna ook een digitale ovutest gedaan en die gaf een smiley Vanmorgen nog geklust. Waneer is het beste om weer te klussen??
Hoi hoi, Ik vind de dagen maar voorbij kruipen. Ik wou dat het volgende week was. Hebben julie dat ook? @Bibi; zou morgenochtend nog een keer klussen Groetjes, Shivra
26 aug. is mijn spiraal verwijderd. Ik weet dus niet hoelang mijn cyclus duurt... wanneer kan ik ong mijn nod verwachten? Ik heb van 29 aug tot 1 sept. onttrekkingbloedingen gehad.
shivra, dat heb ik ook ja.. !! de tijd mag wat sneller gaan maar ja... zie trouwens dat wij precies gelijk lopen qua cyclus deze maand !!! wat grappig zeg.. ga jij ook echt over 9 dagen testen?
Hallo allemaal!! Had mijn ei zaterdag of zondag ( zaterdag smiley) dus verwacht mijn nod de 24e. juni mk gehad dit was de 1e ronde van ons 1e kindje. dit is dus de 3e ronde na mk. Naar mijn idee toch goed geklust, wat denken jullie?? zondag, maandag geklust, 2 dagen niet, donderdag geklust, zaterdag en zondag geklust. ( zaterdag ) en eigenlijk wil ik vanavond ook nog maar voor de zekerheid?! de dagen kruipen nu voorbij! Hopelijk hebben we steun aan elkaar, en een mooie test eind vd maand!! Liefs