Hoi meiden, Gisteren een ovutest gedaan en deze was positief. Vanochtend nog een gedaan en die was ook nog net zo positief? Kan dit? Heb die dingen nog nooit gebruik dus er totaal geen ervaring mee. groetjes
Ja, dat kan. Ik had dat vorige maand ook....maar als ik goed keek dat zag ik wel verschil in kleurintensiteit. Heb jij dat niet als je goed kijkt? Hoe dan ook; dit zijn wel de meest vruchtbare dagen dus ik zou zeggen; aan het werk! Succes!
Hij lijkt vandaag wel ietsjes lichter dan gisteren. Gisteren was die lijn echt heel erg donker. Hebben gisteren ook ons best gedaan hoor.
kijk maar in m'n album: ook 2 positieve tests, maar de eerste is duidelijk nog veel donkerder dan de tweede. Jouw lh-piek duurt gewoon wat langer, wat overigens wel een fijn idee is, omdat je 'm dan ook niet zo snel mist als je 1 keer per dag test! Vanaaf nog maar eens je best doen dus
Maar wanneer moet ik er dan vanuit gaan dat hij plaatsvind (heeft gevonden)? Dacht zelf gisteravond rond 2300? zou het dan kunnen dat ik vanochtend nog positief testte? Hebben gisteravond seks gehad, zou dat dan goed zijn? En is dat positief zo'n LH piek die langer duurt?
als je positief test vind je ovulatie binnen 24-48 uur plaats. Dus lijkt me niet dat je je ei hebt gevoeld. Het is positief, omdat je hem dan niet snel zal missen als je test. Staat ook in de bijsluiter van je ovu test dat je 2 dagen positief kan testen trouwens.