Dames, Vanmorgen deed ik een life zwangerschapstest, een huismerk van een supermarkt in belgië, die was positief binnen de 5 minuten, wel heel licht maar duidelijk en een even dikke streep als de controlestreep. Ik deed ter bevestiging 2uur later een kruidvat 2v5 en die was negatief. Kan ik uitgaan van een vals positieve life test?
Poeh, ik ben niet bekent met de life testen dus ik heb geen idee of ze goed hun werk doen of hoe gevoelig ze zijn. Misschien morgen nog eens opnieuw testen? Heb je misschien een foto van beide testen? Ik lees nu wel dat je dus maar twee uur je urine hebt opgehouden bij de kv test, dus dat zou het zeker kunnen zijn.
De life test was ook niet met mijn ochtendurine. Ik zit nu 4 dagen voor nod. Ik heb de tests op het werk gedaan en weggegooid. Ik hou het wel op een vals positieve dan.
misschien op je NOD nog eens testen. Heb hier ook zowel een posi als nega test gehad maar kan nog alle kanten opgaan zolang je niet ongesteld bent geworden
Je hebt toch te vroeg getest dus het kan dat er nog niet genoeg hcg is voor de kruidvat test. Sommige testen zijn onbetrouwbaar zoals die van de action; als die hetzelfde is als die jij had; niet gebruiken.
zekerheid heb je natuurlijk nooit, maar voor je NOD al zeker niet... dan kan er echt nog van alles gebeuren