Wil wil me deze zomer graag fijn voelen in bikini, en daarom moet er NU iets gebeuren. Ik ben sinds deze week lid van de sportschool, daar doe ik fitness en ben verschillende groepslessen aan het proberen. Maar ik wil thuis ook wat kunnen doen, gewoon tussen de bedrijven door zeg maar. Dat doe ik nu af en toe een beetje, maar ik heb eigenlijk geen idee wat goede oefeningen zouden zijn. Ik heb behoefte aan wat sturing en structuur. Daar is vast een fijne app voor. Wie heeft een goede suggestie? Thanks!
Ik doe elke dag 3 Sally Up filmpjes van YouTube. De plank, de glute bridge en squatten. Echte workouts heb ik geen zin in thuis, dat doe ik in de sportschool wel haha. Maar die drie filmpjes doe ik bijna elke avond.
Rico Verhoeven heeft sinds kort een app. Winners workout geloof ik... zag t laatst bij rtl late night.
Kayla Itsines! Ze heeft ook een app. Ben echt heel enthousiast over haar. Al haar oefeningen doet ze zo’n beetje met alleen haar eigen lichaamsgewicht, je hebt er dus geen gewichten of andere apparaten voor nodig.
Oefeningen: kayla itsines bring Sally up Kettle work workout (op Pinterest veel oefeningen) Workout: 30 dat shred
Fitnessblender.com! Veel hele work-outs of korte oefeningen. Je kan de losse filmpjes gratis bekijken, of voor een paar euro een trainingsprogramma kopen (een dagelijkse selectie van filmpjes, je hebt eindeloos toegang tot je programma, ze balanceren kracht, cardio, hiit en Pilates achtige dingen uit in een programma). De 30 day shred heb ik geprobeerd, maar ik trek het niet, tien dagen lang dezelfde grapjes en praatjes en dezelfde oefeningen. Plus dat ik het niet uitgebalanceerd vind. Je belast dagen achtereen dezelfde spiergroepen. Voor mij voelde dat niet goed.
Blogilates op youtube! Ze heeft een eigen website met work out kalender. Vind altijd dat ze het leuk doet en ook alleen met je eigen lichaamsgewicht!