Fijne fitness of work-out app voor thuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Brunette, 16 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Wil wil me deze zomer graag fijn voelen in bikini, en daarom moet er NU iets gebeuren. :oops:
    Ik ben sinds deze week lid van de sportschool, daar doe ik fitness en ben verschillende groepslessen aan het proberen. Maar ik wil thuis ook wat kunnen doen, gewoon tussen de bedrijven door zeg maar. Dat doe ik nu af en toe een beetje, maar ik heb eigenlijk geen idee wat goede oefeningen zouden zijn. Ik heb behoefte aan wat sturing en structuur. Daar is vast een fijne app voor. Wie heeft een goede suggestie? Thanks!

2. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Ik doe elke dag 3 Sally Up filmpjes van YouTube. De plank, de glute bridge en squatten. Echte workouts heb ik geen zin in thuis, dat doe ik in de sportschool wel haha. Maar die drie filmpjes doe ik bijna elke avond.

Brunette, Irisje24 en rebekka84 vinden dit leuk.
  3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Rico Verhoeven heeft sinds kort een app. Winners workout geloof ik... zag t laatst bij rtl late night.

Brunette vindt dit leuk.
  4. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.026
    113
    Kayla Itsines! Ze heeft ook een app. Ben echt heel enthousiast over haar. Al haar oefeningen doet ze zo’n beetje met alleen haar eigen lichaamsgewicht, je hebt er dus geen gewichten of andere apparaten voor nodig.

5. Deliana

Deliana Niet meer actief

Oefeningen:
    kayla itsines
    bring Sally up
    Kettle work workout (op Pinterest veel oefeningen)

Workout:
    30 dat shred

Irisje24 vindt dit leuk.
  6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    Fitnessblender.com! Veel hele work-outs of korte oefeningen. Je kan de losse filmpjes gratis bekijken, of voor een paar euro een trainingsprogramma kopen (een dagelijkse selectie van filmpjes, je hebt eindeloos toegang tot je programma, ze balanceren kracht, cardio, hiit en Pilates achtige dingen uit in een programma).

De 30 day shred heb ik geprobeerd, maar ik trek het niet, tien dagen lang dezelfde grapjes en praatjes en dezelfde oefeningen. Plus dat ik het niet uitgebalanceerd vind. Je belast dagen achtereen dezelfde spiergroepen. Voor mij voelde dat niet goed.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    7 minutes voor als ik geen tijd heb voor een echte workout.

8. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Fitnessblender!

9. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.366
    2.836
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    HASfit, je kunt online de workouts ook bekijken (gratis) en voor de app betaal je een paar euro.

10. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Bedankt voor de tips dames!

11. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Blogilates op youtube! Ze heeft een eigen website met work out kalender. Vind altijd dat ze het leuk doet en ook alleen met je eigen lichaamsgewicht!

Deel Deze Pagina