wie van jullie gelooft er ook in de kracht van Engelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Jelly, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Hey dames

Enkele jaren geleden las ik bij de HA een artikel over Engelen. Even later besloot ik om het eens te proberen... Dus toen ik even later mijn sleutels niet kon vinden, kon ik mijn test al meteen in de praktijk omzetten.
    Lang verhaal allemaal, maar ik werd naar boven gestuurd, waar ik meteen op mijn sleutelbos keek!

2 jaar geleden belde mijn zus mij op. Ze had een boek besteld over Engelen, maar had een boek met Engelenkaarten aangekregen. Of ik het eens met haar wilde bekijken. Ik stond versteld van het aantal Engelen dat er was en de vragen die je allemaal kon stellen. We konden geen van beiden meteen op iets opkomen...
    Maar omdat ik en mijn vriend al een hele tijd bezig waren om een kindje te maken, besloot ik om mijn kans toch eens te wagen. Ik zei niets hierover tegen mijn zus, maar vroeg dus hulp aan de Engel van vruchtbaarheid met de bijhorende tekst en de rest zouden we wel zien dan, he?... Wat had ik te verliezen?

Toen ik de maand nadien een positieve zwangerschapstest had, legde ik niet meteen de link met de kaarten. Dat kwam pas enkele maanden nadien. Toen bedacht ik me opeens dat het dezelfde maand was... Freaky! Maar ongelofelijk bedankt!

Ik heb nog niet zoveel Engelen-ervaringen, maar ze zijn er altijd op de momenten dat je ze zoooo hard nodig hebt!

Zijn er hier nog mensen die in Engelen geloven of die mss al mooie ervaringen hebben hieromtrent?

2. sim

sim Niet meer actief

ik geloof dat dat het onderbewuste van jezelf is die spreekt

3. Niet meer actief

Ik geloof dat als je ergens maar "hard" genoeg in gelooft het voor jou zo zal zijn.
    Oftewel net als Sim zegt: je onderbewuste.

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    HHmm, moet ik toch maar eens met de Engel van Vruchtbaarheid gaan praten. Op welke manier doe je dit?!

5. sim

sim Niet meer actief

ik kan je wel vertellen hoe ik 'geloof', in het kort. ik roep altijd ik win alleen maar gratis loten, vandaag bekijk ik de trekkinguitslag en denk voor het eerst, vandaag win ik geld ipv een gratis lot...ik win 50,- ben super blij natuurlijk, maar volgende keer denk ik aan nog meer geld :)

geen negatieve gedachten meer hebben, ik heb maanden met hoofdpijn gelopen en dacht elke dag als ik opstond, hopelijk heb ik vandaag eens geen hoofdpijn (dus het hoofdpijn zit wel in mijn hoofd in die zin) sinds een paar week denk ik, vandaag ga ik me goed voelen. geloof het of niet, maar ik voel me super :D

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik geloof er ook in. Maar ik weet er (te) weinig van.

7. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
  8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Gaat daar het boek de Secret niet over. heb ik gelezen en het werkt wel, maar het is lang niet altijd makkelijk om altijd positief te denken.

9. sim

sim Niet meer actief

klopt, het is niet altijd makkelijk, maar ik heb er al zoveel door gewonnen, dat ik mijn best blijf doen om op deze manier te blijven denken

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik doe ook mijn best, het werkt wel in ieder geval dat weet ik wel. ik visualiseer me ook veel dingen en die komen dan ook uit. heel apart.

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Mijn gesprek heeft goed uitgepakt! :D :D ;)

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    proficiat!

13. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    ja meid, Proficiat! De Engel van de vruchtbaarheid is trouwens Yusamin... mooie naam, he?

Ik geloof ook in de kracht van je onderbewustzijn, maar geloof toch ook sterk in Engelen. En het feit dat ze op elk moment over je waken! Ook al zie je ze niet, ze zijn er ...

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Dank jullie wel!

Ben zo onzeker of alles wel goed zal gaan!

Yusamin, hmm, leuke baby-naam :D ;)

15. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    apart om te lezen

ik geloof wel dat er engelen zijn maar ik wist niet dat je ook echt een beroep op ze kunt doen

16. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    ik heb zelf engelen kaarten en ik leg ze ook alleen voor mijzelf.
    ik geloof er echt in als ik mijn engelen kaarten vraag ik meestal niets alleen wat de engelen me willen vertelen en heel vaak komt het uit op iets waar ik mee in mijn hooft zat echt heel appart.
    je moet je er alleen niet door laten lijden maar ondersteunen..
    en altijd positief denken dat he ik ook geleerd in het boek de secret. het help echt!

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik geloof wel in het bestaan van engelen en dat ze ook zeker de krachten hebben om je te beschermen of om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen.
    Maar ik keer me toch altijd tot Allah (God) om iets te wensen op wat voor manier dan ook. In de Islam is het verboden om iemand of anders anders dan je Schepper om hulp te vragen.

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ben zelf ook moslim, ik vraag aan niemand anders hulp, ik visualiseer me alleen dingen en die komen dan uit. Dus ik vraag aan niemand iets.

Deel Deze Pagina