Michael Scofield ik dacht eigenlijk aan Wentworth Miller maar goed zijn dezelfde overheerlijke personen!
Hihi! Ik zag dit topic staan en dacht ff proberen. Nou hou je vast; Ik dacht aan Suske (van Wiske ), en hij komt met Dennis the Menace, hihi! Probeer er ff nog eentje.
wow dit is echt niet te geloven! Britney spears en Barack obama allebei goed, kan ie ook niet amerikaanse?
Mijn man zei: onze zoon! (ik zeg nog, nee dat kan niet!) en wat raad hij : your son! ik dacht echt, huh?
whahah echt gaaf.. ik had eers brad pitt.. die had ie zo.. toen mijn vriend.. moest ie ff over nadenken.. 17 vragen.. en mijn vriend wilde angelina jolie proberen.. en die had ie ook zo
ik dacht aan tweety die had hij goed haha! en mijn zoontje en mijn man en Brad Pitt allen goed geraden. Erg grappig dit spelletje!
heb het ook ff geprobeerd, had eerst britney spears, had ie zo. daarna andre hazes, die wist ie niet!
Hahaha, ik heb 'm ook op jou geprobeerd. Was een aapje. En op Nick Carter hahaha. Dacht dat iedereen hem al vergeten was.