Mijn man heeft een nieuwe erg donkerblauwe spijkerbroek. Ik had een tijd geleden ook een nieuwe donkere spijkerbroek en deze heeft erg afgegeven op onze lichte lederen bekleding in de auto. Na veel boenen hebben we dit eraf gekregen. Ondertussen is de broek al vaak gewasen en geeft hij gelukkig niet meer af. Nu ben ik erg bang dat zijn broek ook gaat afgeven op de auto bekleding. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen, zonder de spijkerbroek eerst 10x te wassen?
De broek in azijn wassen dan gaat de ergste kleur eraf tijdens het wassen.. En anders tijdelijk een handdoekje op de bekleding leggen
mijn man heeft ook een broek die afgeeft en wat ik doe als het afgeeft op de lederen bank van ons thuis. met billedoekjes krijg je alles er af
Even een nacht in KOUD water met een flinke scheut azijn laten staan. Daarna als normaal wassen. Als het goed is, is het afgeven dan over...
heb het met een broek van me zoontje gehad die gaf af op zijn witte gympen van leer en die zijn nu dus niet meer wit
Hier heeft een spijkerbroek afgegeven op mijn man z'n nieuwe McGregor shirt geloof me daar ben ik echt niet blij mee, want hij koopt nooit dure shirts en nu EEN keer een keertje iets duurs gekocht en gelijk blauw er in. Baal als een stekker.
hoi, Een nachtje in een emmer met een ruime hoeveelheid zout en warm water en daarna wassen met azijn. succes