Hallo, Ik merk dat ik de kleine minder voel, misschien komt het juist omdat er teveel op let nu, ik weet het niet. Kan het zijn dat de baby minder plaats heeft om te bewegen in mijn buik? Ik heb wel gemerkt dat wanneer ik op mijn rug lig, hij wel heel actief is.
Kweet niet, maar ik heb ook momenten dat ik t minder voel en gelijk ongerust ben. Meestal is het na 1/2 dagen weer meer. Ik gok op een groeispurt. Ook merk ik veel minder leven als ik druk ben met werk enzo. Mischien is het bij jou ook zo : Fijn dat je het gevoel wel op kan roepen als je ligt.
Dit is normaal (had ik ook) de baby wordt nu groter en krijgt idd minder ruimte dus voel je em minder, zolang je em elke 24 uur 1 keer voelt is het goed En mocht je het echt niet vertrouwen kun je altijd even je VK bellen.
Het stompen en trappen zal een beetje plaats gaan maken voor het 'schuiven' van de baby! Er is toch steeds minder ruimte.
Ik had dit vorig weekend ook. Bij controle aan gyn gevraagd en volgens hem is het heel normaal. Het kindje begint zich voor te bereiden op de geboorte en gaat meer slapen. Voorheen als ik op de bank ging zitten of in bed liggen, voelde ik um binnen 5 minuten, nu duurt het soms een kwartier. Als je hem binnen het uur voelt is er niks aan de hand volgens de gyn, en gemiddeld moet je hem 5-10x per dag wel even voelen. Ik merk wel nu, dat wanneer ik zachtjes op mijn buik druk, ik dan een schopje terugkrijg, dat is geweldig! Moet me beheersen de baby niet steeds te storen haha..... Maar het is dus heel normaal, geniet er maar van!
Ik stoor de kleine ook regelmatig, door af en toe op mijn buik te drukken, zacht hoor, links en rechts, en dan meteen actie daar binnen hihi, lief gevoel. Maar als ik lig voel ik de baby heel veel. Als ik gewoon bezig ben of zit, dan veel minder, vooral als ik sta niet. Dus ik dacht misschien komt het door ruimtegebrek.