dat is mijn vraag, wij zijn al een tijdje bezig en ben bang dat hij me niet serieus gaat nemen, omdat ik volgens hem nog jong ben (ben ik ook wel mja dat neemt niet weg van mijn gevoelens voor een tweede kindje) nu wil ik vandaag toch de stap gaan zetten en naar hem toe gaan, maar hoe en wat zeg je dat tegen die man? zodat hij me ook serieus neemt?
Hoi Lieve mama, Volgens mij moet je gewoon zeggen wat je hierboven ook zegt. En vertellen hoe lang je al bezig bent en waarom je bent gekomen. Een dokter moet je altijd serieus nemen. Succes!
Gewoon ernaartoe gaan en zeggen dat jullie nu al 1,5 jaar (dat haal ik uit je cyclussen) aan het proberen zijn en je graag doorverwezen wordt om te kijken waar dat aan ligt. Hij hoort niets over je leeftijd te zeggen. Je mag meestal doorverwezen worden na een jaar en dat zijn jullie al voorbij.
Ik had deze verwachting ook en het viel 100% mee. Gewoon je verhaal doen. Succes! @angelbaby....een tweeling...wat gaaf! Gefeliciteerd!
hij zal misschien wel vragen wat je zelf al geprobeerd hebt. heb je ovulatie testen en tempen geprobeerd? hoop voor je dat toch snel paal is. liefs