persona en onregelmatige cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nina76, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al... Heb je een onregelmatige cyclus en gebruik je de persona om zo je ovulatie/eisprong te checken? Ik overweeg het apparaatje te gaan gebruiken en ben erg benieuwd naar ervaringen van gebruikers.

2. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand??

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoi Nina,

ik heb hem gebruikt. Ben zelf altijd wel regelmatig geweest.
    In de bijsluiter staat dat je hem kunt gebruiken als je cycli tussen de 28 en 35 dagen zijn...

Succes ermee, als je nog vragen hebt mag je me ook pb sturen hoor.

4. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Zoals je wellicht ziet bij mijn banner heb ik het maximum van 35 dagen 2x niet gehaald. Ik kan het apparaatje lenen van iemand, dus misschien toch maar even proberen?

Teststaafjes zijn toch gewoon bij elke drogist te koop?

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi nina ook ik heb een onregelmatige cyclus en de persona gebruikt alleen vond ik heel vaak mijn ei niet omdat ik op verkeerde dagen moest testen de test staafjes zonder persona werken bij mij nog het beste ik kocht ze altijd bij de etos maar weet niet of ze , ze nog hebben veel succes met het uitproberen

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoi Nina,

je kan het allicht proberen als je hem kunt lenen.
    Bij etos haalde ik mijn staafjes, ze waren nooit op voorraad maar ze bestelden ze speciaal voor mij. Bij andere drogisten kon ik niet slagen.

Succes.

7. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @minimuis en deelight:

Thanx voor jullie reacties. Ik ga het gewoon proberen en als het niet fijn werkt naar mijn idee stap ik over op de bestaande teststaafjes. Ik temp ook, dus uiteindelijk zal het toch wel een keertje raak moeten zijn hoop ik...:D

Deel Deze Pagina