Wat is dit nu weer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door muisje14, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Mijn man en ik zijn weer aan het klussen. We weten immers niet wanneer ik een eisprong heb vanwege mijn onregelmatige cyclus.

Ze zeggen dat het beter is als de vrouw ook klaarkomt :) en dan met name wanneer de man al is geweest. Door het samentrekken worden de zaadjes dan omhoog getrokken zeg maar.

Maar nu komt het. Sinds dat we deze ronde aan het klussen zijn heb ik steekjes in mijn zij ( bij mijn rechter eierstok in de buurt). Dit is alleen als mijn hoogtepunt bijna komt en als het hoogtepunt bezig is. Daarna is het weg. Wel heb ik daarna steekjes in mijn vagina.

Ik vind dit zo apart. De eerste keer dacht ik nog, dat kan maar nu is het al 3 x voorgekomen.

Herkent iemand dit en wat is het?

X Linda

2. Seth

Seth Niet meer actief

Geen idee...
    De enige keren toen ik zulke pijntjes als jij beschrijft had, was ik zwanger... en viel het onder de categorie bandenpijn.... en idd ook steken in mn muts... (messteekjes..)...
    uhhhh je weet zeker dat je niet zwanger bent...?!
    of vraag ik nu iets vreemds?

3. muisje14

Ik ben op 16 december ongi geworden. 7 dagen lang bloed gehad. Geen stolsels of zo, maar gewoon ongi. Dus eigenlijk kan ik niet zwanger zijn (nog niet)
    Ik heb er zelf ook al aan zitten te denken, maar vind het dan zonde om te testen aangezien ik voor 99% het resultaat al weet. Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat ik zwanger was. hmm Was best vaag.

4. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Hoi!
    Als ik het zo lees zou ik eerder denken dat je rond je eisprong zit en je daarvan wat voelt, als je cyclus nu wat korter is dan de vorige keren zou dat ook een mogelijkheid kunnen zijn.. Helaas hebben ze bij het maken van vrouwen de handleiding vergeten :) heel veel succes!!

5. Seth

Seth Niet meer actief

Helaas bij de mannen ook...!!!

Tja als je echt ongi bent geweest, dan wellicht ei-pijn,.... maar herken t niet...

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ja ik dacht meteen: zwanger!! of je eisprong die bijna gaat gebeuren dus doorklussen zou ik zeggen!! Ik herken die pijn wel.

Succes! Charlie

7. muisje14

Nou ik ben benieuwd zeg. Ovulatietesten gebruik ik niet meer. Heeft weinig zin met zo'n cyclus. Dus ik heb ook geen idee of mij eisprong eraan komt. Ik vind het gewoon zo apart dat ik het alleen voel net voor en na het klaarkomen.

Soms ga je jezelf vanalles in het hoofd halen, want misschien was ik wel zwanger van een tweeling en is mijn ongi van 16 dec een miskraam geweest van 1 van de 2. Mijn 'ongi' duurde ook veel langer dan anders. Nu 7 dagen en anders met 4 dagen is het alweer over. haha wat een fantasie. Jullie zullen wel denken hihi.

X Linda

8. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    nou als eerste zullen we waarschijnlijk denken herkenbaar!! hihi al die onzekerheid geeft toch ook ruimte voor ideeën (en hoop)
    Ik duim iniedergeval voor je!

9. muisje14

Verder niemand een idee???

Deel Deze Pagina