Hallo, Ik hoop dat u mij kunt helpen. Ik ben nu 9 dagen overtijd. En heb 3 testen gedaan. Gister heb ik een test gedaan en die was postief al was het wel een heel licht streepje. Ben daarna na de dokter gegaan om nog eens te testen alleen niet met ochtendurine en die was negatief. Nu heb ik vanaochtend nog een test gedaan wel met ochtendurine en die was ook negatief. Ik ben ook steeds ontzettend misselijk en gister wilde ik een stukje kaas eten wat ik wel vaker doe en werd toen heel erg misselijk. Ik weet nu goed wat ik hiermee aan moet en hoop dat u een antwoord kan geven want ik neem aan dat een zwangerschapstest niet zomaar positief test. Alavast heel erg bedankt. Groetjes Danielle
hoi Danielle, het kan zijn dat je zwanger was maar dat het al heel snel is misgegaan en dat je op het nippertje nog positief hebt getest en daarna niet meer. Waarschijnlijk zul je dan binnenkort gaan vloeien. Ik weet dat niet zeker maar dat lijkt me het meest waarschijnlijk bij jouw verhaal. Afwachten dus. Sterkte! Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je reactie al hoop ik natuurlijk dat het niet waar is. Ben nog vergeten te vertellen dat ik afgelopen donderdag ook getest had en dat was negatief en maandag dus positief is het dan niet zo dat het donderdag ook positief had moeten zijn. Ook ben ik constant misselijk en heb verder nergens last van. Sorry wil nog niet geloven dat het waarschijnlijk mis gaat. Groetjes Danielle