Hey dames, ik had 2 dagen geleden getest met cb plus.. Beide positief en hogeschool niet te turen.. Nu deed ik vanmiddag een cb digital test... Negatief?! Er stond niet zwanger! Wat moet ik nu denken? Ik had met etos positief Met babyboom test negatief 2 cleurblue testen positief En de cb digital negatief!
Hoeveel tijd zat er tussen??? Kan twee dingen betekenen die digi van CB heeft veel HcG nodig dat weet ik wel, of het is toch niet goed aan het gaan......helaas voor jou even afwachten......gewoon weer even met etos testen of zo......want als je nog vroeg zit is optie een hopelijk de goede...
Ik had de foto bij het topic vage testen gezet. Dat was me 1e test..de 2e is nog duidelijker. Mijn 1e staat ergens bij pagina 61. Ik ben nu namelijk online op me iPad en doet die geen foto,s uploaden!
Ik was de bijsluiter aant lezen daar staat de je hem 20 sec in een plasje moet houden als je hem vanuit de beker doet.. Ik heb hem maar 5 sec gedaan kan het daar aan liggen?
oh ja heb m gezien... Ja ik zou denken dat het gewoon te vroeg is om met die andere te testen....bij die wel/niet zwanger moet je namelijk echt wachten totdat je een duidelijke test hebt hoor...
Zonder dit forum zou ik helemaal gek worden haha.. Ik ga het ff van me afzetten..en doe over 4/5 dagen weer een test..
ik heb dit zelf ook gehad hoor.....en ik weet zeker dat over een aantal dagen er wel zwanger staat!!!!!!!! De CB kruis was toch duidelijk of niet....dus vertrouwen hebben!