Scientology

Discussion in 'Over deze site' started by Wilma, Feb 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik zie nu ineens allerei banners met scientology reclame op ZP.
    Weet niet hoe de beheerders hier tegen aan kijken maar er wordt steeds ingegrepen als er over geloof gepraat wordt...

Enneuhm. Waar kan ik de regels van ZP vinden want ik weet dat ik ze ooit gelezen heb in den beginne (zit hier al weer een jaar of 6) maar weet ze niet meer te vinden nu :)

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Bedoel je banners met reclame bij leden of boven/onder op het forum zelf?
    Als het om het laatste gaat heeft dit te maken met je eigen surf gedrag.

forumregels zijn hier te vinden: Zwangerschapspagina - Forumregels

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Helemaal naar onder scrollen, dan heb je boven de onderste 'roze' balk zo een 'bruine/grijze' balk met erin 'Algemene voorwaarden', 'Vacatures', 'Adverteren', 'Contact', 'Naar boven'.

Klik daar op 'Algemene voorwaarden' en je komt bij Regels en Algemene voorwaarden :)!

Zwangerschapspagina - Forumregels

Verder weet ik niet goed wat je bedoeld, maar hier dus de regels :)!

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik heb de banners ook gezien
    zeggen ze is het kennen van jezelf , vrienden,familie,.... ontdek hetzelf op www.scientology.nl

5. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Als het over mijn surf gedrag zou gaan zou ik banners krijgen van wol, haken en japanse fashion dolls ;)

Bedankt voor het wijzen naar de forum regels dames! :)

6. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ja daar heb je gelijk in wilma. maar als je al een topic open waar een bepaald woord in voor komt kan je zo'n banner krijgen als het een google ads banner is

7. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Ja, als je bijvoorbeeld een topic opent/leest en er staat ook maar iets in over vakantie, dan krijg je ook vakantie reclames.

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Klopt maar het was een topic over een raar filmpje met een te dikke vent in een zwart pak die "de vogetjes dans" oid heet.
    Bovendien als je bepaalde dingen niet op forums wil kan je dat weren in je adwords (ook al schrijf je tig keer over vakantie in griekenland als je geen vakantie reclame erop wil krijg je die dan dus ook niet). En ik vroeg het me af omdat er dus in de regels staat:

Vond ik het wel apart dat dit dan wel voorbij komt in reclame.
    Dit was dan ook als "heads up" berichtje bedoeld om het beheer er op te wijzen dat dit voorbij komt aangezien ze dus sommige dingen kunnen weren in bvb de adwords . Wat ze ermee doen moeten ze uiteraard zelf weten.

Share This Page