Ervaring leert: als je een foto zodanig moet bewerken om iets te zien, is het negatief... ik denk dus niet zwanger. Mocht je toch zwanger zijn zouden je testen nu al duidelijker moeten zijn denk ik.
Ja dat denk ik ook, Als je nu zwanger zou zijn, gerekend van je vorige menstruatie dan, dan zou je echt al wel een streepje moeten zien. Ik denk ook niet zwanger, en even een rare cyclus ofzo. Soms heb je die even....
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk ook dat het niets is helaas. Ik wacht het wel af en ga vooralsnog uit van negatief. Nogmaals bedankt voor het meekijken/denken allemaal!
Ik denk negatief, een vrouw heeft altijd lh hormoon in het lichaam, ongeacht waar je zit in je cyclus, voor de Eisprong de piek, maar daar is nog geen sprake van bij je testjes, wel apart van je temp en je lichte menstruatie overigens dan ga je toch weer twijfelen.
Ik twijfel ook.. als ik van de 3e naar de 2e foto ga, zie ik hem daar ook. Kan het geen lange cyclus zijn en je innestelingsbloeding hebt gehad? Anders zou het telaat zijn..
Ik zie wat je bedoelt!! Spannend zeg Heb ook nog nooit indrogers of vals positief gehad met z&k...ik duim voor je!