Hallo allemaal Ik heb een vraagje Ik heb vanaf woensdag avond tot vrijdag 6 zwangerschaps testen gedaan puur omdat ik niet kon geloven dat ik zwanger ben. En ze waren alle 6 flink positief. Nu was ik nieuwsgierig en ben nu 1 over tijd en heb weer een test gedaan en nu is de test veel lichter streepje die je wel ziet maar zo enorm licht . Is dat normaal? Of hoe kan dat. Moet ik me zorgen maken of niet. Gr
Je hcg schommelt nog in het begin en je test veel te veel. Positief is positief en nou maak je jezelf overhoop. Geniet lekker en zolang je geen kramp en bloed hebt moet je echt genieten! !
Ook zelfde merk test als alle andere keren? Bij mij scheelde het qua merk ook namelijk.. Of. Veel geplast vannacht? Eventueel foto?
Allereerst gefeliciteerd! Dit is helaas een nadeel van blijven testen. Want hoe je het ook wendt of keert: het blijft afwachten. Het kan ALTIJD 2 kanten opgaan, of je nu blijft testen of niet. Het kan zijn dat je HCG schommelt, er iets in de test niet goed was etc etc, maar het kan ook zijn dat het HCG aan het teruglopen is omdat er een miskraam ophanden is. Blijven testen zal je geen duidelijkheid geven vrees ik. Want ook al lopen testen op, dan nóg kan het misgaan in de vorm van een missed abortion of een kloppend hartje dat toch stopt. Gatver, klinkt naar zoals ik het zeg. Ik wil je ook niet bang maken, maar alleen duidelijk maken dat blijven testen geen garantie of duidelijkheid biedt. Probeer afleiding te zoeken, véél afleiding! Anders maak je jezelf helemaal kierewiet..